Gå til innhold

Dere som har vært på 3D UL i Tønsberg

Anbefalte innlegg

I går bestilte jeg endelig time :) Skal dit om 2 uker og er da 26+5.

Jeg lurer litt på hvor mange bilder dere fikk i 3D og hvor bra resultatet ble (glemte helt å spørre når jeg ringte).

Noen som har lagt ut 3D bilder derfra?? ..rundt 27 uker??

Jeg gleder meg så, håper vi får vite kjønn denne gangen:)

Fortsetter under...

Var der i går, det var helt fantastisk. Han er utrolig flink fikk med 9 bilder + en halvtime på dvd. Skal tilbake senere siden jeg bare er 20 uker og babyen da er veldig tynn. Han sa at beste tidspunkt er mellom uke 24 og 30. Lykke til det er en utrolig opplevelse.

Annonse

Jeg har vært der idag. Er i uke 25 idag. Kjempe artig altså. Fikk bekrefta igjen at det er ei jente der inne. Moro, da blir det en av hver....

Han er utrolig flink, forklarer alt mulig rart. Fikk med 5 bilder bare. Men det er nok av den grunn at baby`n lå med hodet ned og bakover. Vi prøvde på alle mulige måter å få a til å snu på seg, men det gikk ikke dessverre. Men sånne ting er det ikke så godt å rå over. Men det tok veldig lang tid før han ga opp. Men hadde hu liggi litt bedre til hadde vi helt sikkert fått flere bilder, det er jeg overbevist om. Fikk alt på dvd også. Den har vi ikke fått sett på enda da.

Gled dere jenter !

Fikk enda mere lyst til å bestille time der nå jeg.. Synes det var så morsomt og fascinerende med ultralyden i uke 18. Men vil ha med meg sambo da. Morsommere å dele opplevelsen med noen (i tillegg til at bekkenløsningen gjør at reiseveien kan bli litt tøff alene..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...