Gå til innhold

gravid ikke gravid???HJELP!

Anbefalte innlegg

Tok en test på lørdagen, den var positiv (morgenurin) forventet mens (IKM) var på torsdagen siden EL var 2uker før det.

men søndagen tok jeg ny test, og den var negativ.. korfor? kan den vise ett resultat ene dagen så ett annet neste dag??

dette var Clearblue Digital.

http://www.clearblue.info/no/DPTResultatiord.cfm

Når jeg tok ut testpinnen som man putter i, så var det en sterk strek og en svak strek. gjelder disse strekene , eller skal man kun bry seg om hva som står på testen???

Det som er rart er at jeg alltid får mensen når jeg skal. og den har ikke dukket opp ennå.. det eneste er at jeg så vidt blødde igår..men lite..og bare på papiret.. Jeg er nå redd for atjeg er gravid,og at en spontanabbort kan skje..eller at jeg ikke er gravid,men at det er mensen som kommer.. Jeg er helt fra meg..og vet ikke hva jeg skal gjere.er det noen andre som har vært borti dette her??? vær så snill åsvare meg noen...stresser som bare det her..meg og mannen min sitter å tenker å tenker..har prøvd i 2år,så er redd noe er galt..

noen erfarginger fra Clearblue Digital noen??eller om dette her??

Må legge til at jg tok en test igår også..den var negativ.

men selve testpinnen som jeg tok ut av,var en sterk strek og en svak strek.. teller denne pinnen???eller er det bare det som kommer op på displayet??

med vennlig hilsen frustrert kvinne

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5487440-gravid-ikke-gravidhjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... jeg har ingen erfaring med digital test, men har du testet på forskjellige tider på døgnet? Det sikreste er å teste på morgenurin og dersom du gjorde det første gange og utpå dagen den andre dagen, så kan det tyde på at du er gravid, men at du ennå har litt lite hcg i urinen. Anbefaler deg uansett å vente 2 dager og teste på nytt med morgenurin.

Når det gjelder blod på papiret, så er det ganske vanlig at man har en menslignende blødning rundt ikm når man er gravid.

Håper dette var til noe hjelp for deg"

Jeg er ingen ekspert, men en tur til legen er lurt kanskje lurt. Få klarhet i det med en blod prøve, det er altfor vondt å gå sånn å lure. Morgen urinen kan også være uttynnet.... om det er noen trøst. Selv bruker jeg bare CD digi og de har desverre alltid vært negative for oss. CD Digi må IKKE tolkes på stripen.. Det står det ihvertfall på sidene deres... men jeg har alldri fått to striper på hylsen du tar ut og kaster....

Lykke til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...