Gå til innhold

Ja,da er jeg her igjen...........

Anbefalte innlegg

var på ul i går og der var ingen hjerte slag......

måtte føde,det var helt grusomt!!!!også vi som har prøvd i 2år........

MEN vi må jo bare prøve videre.......

fikk se den lille og det var jo godt da,var fin på sin måte(var ca 14uker)jeg var i uke 19........

vel,vel så nå hører jeg vel til her i gjen........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5487256-jada-er-jeg-her-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huffameg, dette var trist lesing...... Jeg vet ikek hva jeg skal si for ord blir vel fattige i en sånn stund; men husk at vi er her for deg og jeg håper at spiren setter seg fort igjen hos deg.

Sender deg varme tanker og masse klemmer!

Huff dette var trist lesning, ingen fortjener å måtte gå igjennom noe sånt. Jeg synes det er fantastisk at dere ikke gir opp håpet etter det som har skjedd og må bare si at jeg beundrer ditt pågangsmot. Ikke alle som ville tatt det på den måten.

Ønsker deg masse lykke til og håper det fester seg en spire hos deg i løpet av sommeren.

Trøste klem

Så trist dette var.... Skjønner det må være helt grusomt å oppleve det dere har opplevd. Og i ekstra ille når dere hadde brukt lang tid på å bli gravide i utgangspunktet. Huff og huff og hufff.

Dere får ta vare på dere selv nå, og starte prøvingen igjen når dere orker...

Klemmer fra

Annonse

Så uendelig trist...

Dette er en forferdelig beskjed å få! Ikke noe som trøster.

Jeg vet, da jeg har mistet selv i uke 22 etter å ha prøvd i to år.

Ta vare på dere selv nå. Det er lov å være ordentelig lei seg... Og det kan ta lang tid før dere får fordøyd dette ordentelig.

Og det er som du sier, man må bare prøve videre. Men husk, det nye barnet vil aldri ta plassen til det dere har mistet, men det vil ta en ny plass.

En gang vil det bli din tur også til å holde liten baby i armene dine :)

Du må bare ta kontakt med meg om det er noe du trenger å spørre om, eller trenger trøst. Ofte godt med trøst fra noen som har opplevd det samme og som kjenner reaksjonsmønstre.

Mange trøsteklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...