Gå til innhold

Var på Ul i går......(ikke veldig hyggelig)

Anbefalte innlegg

der fant de ingen hjerte slag.......det var helt grusomt........

måtte føde siden jeg var så "langt"på vei

trodde jeg var i uke 19(det hadde jeg vært hvis alt var bra),men babyen var ca i uke 14,magen i uke 16/17

så tenker man at dette skjer ikke meg,er i en boble enda,men vi tenker fremover å må prøve på nytt,var jo grusomt siden vi har prøvd i 2år.....

vi valgte å se den lille......det var godt å rart på en gang......et bitte lite mini menneske.....var fin på sin måte......

Ønsker dere alle lykke til med magene og husk at stort sett går det bra med de fleste svangerskapene!!!!!!

Fortsetter under...

Annonse

Føler med deg! Det samme skjedde meg i høst, men vi fikk ikke engang tilbud om å se babyen, selv om jeg spurte. Du kommer nok til å være i denne bobla en god stund, men den løser seg gradvis opp.

Bruk den tiden du trenger på å sørge. Ikke la noen fortelle deg hvor lang tid det skal ta. Husk på å ta godt vare på deg selv i denne tiden. Det er fortsatt uvirkelig for oss, selv om dette skjedde i august i fjor. La kroppen komme til hektene igjen før dere begynner på nytt.

Babyen vår hadde vært død i 2 uker da det ble oppdaget i på ul i min uke 19-20. Vi fikk senere beskjed om at jeg hadde et virus i kroppen som het cox-B/enterovirus, og at dette var årsaken til at tulla vår døde.

Lykke til og ta vare på hverandre i sorgen. God klem fra meg til deg

Så grusomt føler med dere, forrige gang jeg var gravid startet fødselen av seg selv i 15. uke på tros av levende og tilsynelatende frisk baby på ul... valgte også å se han det var jo babyen min... helt grusom opplevelse, jeg ble manisk når det gjalt prøving fikk kjempe nedtur hvergang jeg fikk mensen , vi hadde også prøvd en stund men har en datter fra før og det hjelper.

Ta vare på hverandre i sorgen, jeg fikk automatisk 6 uker sykemelding fordi du faktisk har vært igjenom en fødsel, med alt det måtte innebære.

ble gravid igjen etter 8 mnd men miste tidlig ble gravid igjen uten å få mensen og er 25 uker på vei nå...

Lykke til,

Å gud så grusomt..... Vet nesten ikke hva jeg skal si. Har liksom ingen trøstende ord som dekker det du har opplevd nå. Når man drar på ul så gru/gleder man seg å man tenker nesten alltid at det skjer ikke meg , det du sier.

Jeg må bare ønske deg lykke til videre og jeg håper du blir gravid igjen , når du er klar for det.

Klem

Uff, det er alltid sååååååå trist å lese slike innlegg, spesielt her på 2.trimester. Håper dere klarer å ta vare på hverandre i den vanskelige tiden fremover. Husk å sette av tid til å bearbeide, både hver for dere og sammen. Kanskje dere vil få ulike behov hva angår sorgbearbeiding, prøv å vis hverandre forståelse for det.

Lykke til videre, håper du kommer hit igjen om ikke altfor lenge:)

Annonse

kondolerer så mye. vet det hjelper så lite, men du må huske på at babyen din har det fint der han/hun er nå.

ikke glem at det er en grunn til alt som skjer, selv om det gjør forfeidelig vondt.

gråter noen tårer for deg.

mange klemmer

TUSEN TAKK!!!!for alle god ord fra dere,er godt å få det ut.......

dagene nå har vært opp og ned,men det blir det vel en liten stund nå.

fikk med bilde av babyen så jeg kikker på h*n litt inne mellom.er så glad for den støtten vi fikk på fredrikstad.

LYKKE TIL MED DERE OG MAGENE!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...