Gå til innhold

Til dere som er blitt gravide


Phoebe

Anbefalte innlegg

Hvilke symptomer hadde dere før dere fikk + på testen? Noen som ikke hadde noe særlig med symptomer idet hele tatt?

Er fremdeles på "Bli gravid" forumet, med håp om å "joine" dere snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menstruasjonen uteble og da skjønte jeg det med en gang. Ellers ikke symptomer før jeg var i uke 8 (kvalme og tretthet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm og trøtt før jeg skulle hatt mensen... var 80% sikker på at jeg var gravid da jeg testet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg hadde alltid smerter fra EL og frem til ikm.... Og trodde at jeg var gravid hver gang, for etter å ha sluttet på pilla, så ble smertene sterkere.. Men jeg ble lurt hver gang i 12 pp'r:)

Men i pp 13 så hadde jeg INGEN smerter.....og da mener jeg INGENTING.....Syns det var litt merkelig, og jeg ventet til to dager over ikm, så testet jeg.......Pos.....:) Testet 4 x + , for jeg trodde ikke det var sant, men det var det:)

Så man trenger ikke nødvendigvis ha symptomer....At du IKKE merker noe, kan være symptomer nok:)

Så lykke til, og håper den sitter hos deg!!!!!

tvitvi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i dag, har ikke hatt noen symptomer annet en et stikk i puppen i ny og ne og det jeg trodde var menssmerter. Tisset litt mer enn vanlig de siste dagene før IKM kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Jeg hadde masse symptomer, men kjentes ut som om mensen var på veg. Hadde veldig mens smerter i magen og i korsryggen. De er der enda..... Var akkurat som luktesansen ble bedre, og jeg ble plutselig veldig kresen. Var veldig trøtt og ville bare sove.Det begynte sikkert 1 uke før ikm, og blir bare verre for hver dag....

Lykke til med prøvinga:)

 

For oss klaffa det når vi ikke tenkte på det, og det var mye annet som skjedde.

 

M.v.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...