Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahahaha, for en drøm!! Jeg drømmer endel, mye mer enn før, og selvfølgelig om babyer.. Har hatt endel mareritt også, at jeg blir forfulgt..

Den jeg husker aller best er den om at jeg fikk en sønn som var så tung, i gul strikkegenser, og vi var på en flåte..

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jeg drømmer mye rart, men har ennå ikke drømt om babyer.

I natt drømte jeg at jeg forsov meg til jobben. Våkna ikke før ca kl 12 (beg. 8 på jobb). Det var ingen som hadde ringt og vekket meg heller. Mens jeg ordnet meg ringte jobben og lurte på hva som skjedde, jeg sa "slapp av, jeg har bare forsovet meg, jeg kommer etterhvert".

I neste "klipp" sitter jeg på 20-bussen. I det jeg kommer til mitt stopp oppdager jeg at jeg har glemt å ta på meg bukse fordi en mann begynner å skoggle av meg. Jeg har på sko, sokker, truse og en hvit overdel.... ikke akkurat sexy! Løper av bussen og der ser jeg bilen vår, men har ikke nøkler for de ligger igjen i buksa hjemme.

Prøver å gjemme meg bak bilen for det er en mann som driver ser på meg hele tiden, men når jeg flytter meg, flytter han seg.... da våkna jeg.

Tydelig at jeg har lyst på mer søvn, siden jeg drømmer om å forsove meg!

Drømmer noe helt sinnsvakt for tiden... Men ikke så mye om babyer nei... Mye sånn marerittaktige ting, menneskeetende hvite ulver, romvesener og bjørner, alt dette var i en drøm også. Men samtidig var jeg sikker på at dette kom fra filmer jeg hadde sett da, det er det jo selvfølgelig ikke,men kan tenke meg at Hollywood ville være interessert! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...