Gå til innhold

Jeg er gravid jenter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å HERREGUUUUUUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MYE! Dette var VIRKELIG gode nyheter Vibeke! Dette fortjente du å IIIIINDERLIIIIG! Håper spiren klamrer seg fast og at denne gangen går det DIN vei!

Sender deg TUSEN klemmer!

Annonse

Det er vel 3 mnd siden Pergo.. husker ikke heller jeg faktisk..

Null symptomer.. men klart, nå fikk jeg jo både øm mage og alt det der.. hihi..

Jeg sender over all babystøv jeg kan avse..

****************BABYSTØV****************

Annonse

Jeg ble rimelig hysterisk her en stund.. Jeg hoppa og spratt over gulvet og skrek at jeg er gravid.. det er helt uvirkelig altså dere.. Jeg hadde ikke forventet det i det hele tatt..

Er så glad for å gi dere mer håp.. Jeg vet hvor viktig det er når man er en Sliter.. I hjertet mitt kommer det alltid til å bo en "sliter"..

Dere får ikke kaste meg ut herifra.. Jeg vil være her og dele sorger og gleder med dere.. Og vær så snill jenter.. kryss fingrene for at jeg beholder nå..

Gjest Bjørnen Collargol

JIPPI!!!!!!!!!!

Jeg skal hjelpe deg og krysse finger for at spiren klamrer seg fast denne gangen:-)

Gratulerer så mye, dette fortjente du/dere.

Jeg tar til meg litt babystøv jeg, men skal prøve å ikke være for grådig!

Stor klæm

HEI; jeg glemte å ta til meg itt babystøv..... SÅNN! da har jeg tatt en liten porsjon babystøv og en stor porsjon med håp:)

Krysser fingrene for dere Vibeke og det er klart at du skal få lov å være her inne sammen med oss:) Vi har jo blitt så glade i deg og har kommet til å savne deg for mye hvis du bare skulle løpt fra oss til 1. tri og da må vi i tilfelle komme løpende etter:)

Jeg ble i så utrolig godt humør av deg i dag jeg så TUSEN TAKK FOR AT DU GJORDE DAGEN MIN SÅ BRA!

Kjære Vibeke!

Gratulerer så maaaassssse!!!!!!!!!

Nå er det din tur!!!!!! Så herlig det må være å endelig se det blå krysset igjen!!

Skal krysse alt jeg har for at spiren blir værende der den er helt til en nydelig bebis titter fram om en 9 måneders tid......... :o)

Ta vare på deg selv vennen min :o) Lykke til framover!! :o)

Stooor gratulasjonsklem fra din sliter-venn

GRATULRER SÅ MASSE!!!!!! Jeg vil krysse fingre, tær, ben og armer for at spiren din skal forbli der i 8 mnd til!!

Godt å få en solskinnshistorie blant all sorg og frustrasjoner her!

Lykke til!!

.. må være en herlig følelse du har nå :)

Gratulerer så mye Vibeke

Hvis det var noen som fortjente å bli gravid så var det du!

Og takk for at du delte det med oss andre, det gir håp.

Ble kjempeglad da jeg så meldingen din.

Håper du fremdeles vil være her med oss, du er så koselig

Masse lykke til , skal krysse fingre og tær

Klem

Jeg er virkelig glad på dine vegne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...