lillelarven Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 heia har så lyst og spørre legen min om han kan ta ultralyd er i uke 8 ,1 idag og har jo hatt disse små blød som jeg vet er helt greit har hatt det med siste mann , men det stoppet i uke 8 og det har det jo nu også men har så lyst bare og se at det lever og at alt ser bra , burde jeg gjøre det . han er veldig ok . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelarven Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 27. juni 2006 please svar hadde hvert så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baffy Skrevet 27. juni 2006 #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Trodde ikke det var vanlig at fastleger hadde ultralyd jeg... Men har han det så må du vel for all del spørre om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamman:) Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei.. Jeg hadde hvertfall spurt, har legen din UL aparat? Da hadde jeg hvertfall spurt, hehe... Å siden du har hatt litt små blødninger å sånn, så er det jo litt godt å få det bekreftet at det er liv der inne:o) Kan jo ikke få annet en nei, skader vel ikke å høre uansett.. Lykke til håper han vil ta UL på deg.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå