Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

Vi har idag fått hilse på vår lille TULLE... *tårene triller*, alt ser fint ut med jenta vår! Hun veier 217 gram og er 17 cm lang!! Jeg er SÅÅÅÅ

glad denne milepælen er overstått, vært mere nervøs enn jeg trodde på forhånd. Jordmor gikk grundig gjennom hele babyens kropp, hjerte, hjerne, magesekk, armer og ben! Fikk termin 2 dager senere, altså 4 desember!! Gled dere, jenter !!! DETTE VAR STORT!!!!

At jeg ikke kjenner spark ennå, er vist ikke unormalt sa jordmor - det kommer nok spark i tiden fremover!! Vi har feiret gleden ved å handle inn et supemykt teppe/håndkle (dyrt sådan 499,- men verdt penga), en rosa smekke, en rosa body, en søt liten lue med påskrift: `before you asks......... I am a girl !`, 4 smokker og en nyfødtleke.....

Klem fra " er så glad så glad"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5486624-jeg-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi!

De trodde de så ei jente i magen min også, men jeg er litt skeptisk jeg da.. det må nok bekreftes flere ganger.. tør ikke kjøpe noe rosa ennå nei..hehe:) Men tror jeg har klart å forelske meg i et navn.. bare håper samboer er enig når han kommer hjem fra fisketur i slutten av uken...

Vi må treffes snart igjen da:) er jo 100 % sykmeldt igjen nå..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...