Gå til innhold

Endelig overstått ordinær ultralyd:

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

Vi har idag fått hilse på vår lille TULLE... *tårene triller*, alt ser fint ut med jenta vår! Hun veier 217 gram og er 17 cm lang!! Jeg er SÅÅÅÅ

glad denne milepælen er overstått, vært mere nervøs enn jeg trodde på forhånd. Jordmor gikk grundig gjennom hele babyens kropp, hjerte, hjerne, magesekk, armer og ben! Fikk termin 2 dager senere, altså 4 desember!! Gled dere, jenter !!! DETTE VAR STORT!!!!

At jeg ikke kjenner spark ennå, er vist ikke unormalt sa jordmor - det kommer nok spark i tiden fremover!! Vi har feiret gleden ved å handle inn et supemykt teppe/håndkle (dyrt sådan 499,- men verdt penga), en rosa smekke, en rosa body, en søt liten lue med påskrift: `before you asks......... I am a girl !`, 4 smokker og en nyfødtleke.....

Klem fra " er så glad så glad"

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Så braaa :D!!! Gleder meg til det er min tur.. ikke lenge til nå, 6.juli (gruer meg jo også masse) høres veldig betryggende ut at jordmor gikk grundig til værks da, kan tenke meg du føler deg letta :o)

Kos deg der oppe i de rosa skyene!

Gratulerer så masse!!! tenker det var en utrolig opplevelse ja :o) også ei lita jente da..... så koselig!!! var det gøy å handle inn eller??? gleder meg så sinnsykt til det er min tur altså.... leeenge til, 25.juli, og kan nesten ikke vente altså ;o)

kos deg masse i kveld du :o)

Ååååå... for et herlig innlegg, Popkind!!

- og så en lita jente da! :-) Gratulerer så masse!!! Jeg tippet visst helt feil..

Hm.. nå fikk jeg veldig lyst å vite kjønn også.. må være veldig kos å vite det da..

Ha en kjempefin kveld med mann, mat og vin! :-)

*klemmer*

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Gratulerer så masse, er utrolig gøy med UL.

Vi skal på vår ordinære først om 1mnd i dag... 27.7.. gleder oss veldig!

Håper også at vi får vite kjønnet da. Spiller ingen rolle hva vi får, men er så utrolig nysgjerrig!

ååå!

så deilig at alt er bra!!

har tenkt på deg i hele dag! ( sprøtt det der, for jeg kjenner deg jo ikke..)

9 dager igjen til det er min tur... sukk, det er leeenge å vente for en utålmodig sjel!!

aurora er et fint navn, forresten! ;)

klem fra meg til deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...