Gå til innhold

Endelig overstått ordinær ultralyd:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen !

Vi har idag fått hilse på vår lille TULLE... *tårene triller*, alt ser fint ut med jenta vår! Hun veier 217 gram og er 17 cm lang!! Jeg er SÅÅÅÅ

glad denne milepælen er overstått, vært mere nervøs enn jeg trodde på forhånd. Jordmor gikk grundig gjennom hele babyens kropp, hjerte, hjerne, magesekk, armer og ben! Fikk termin 2 dager senere, altså 4 desember!! Gled dere, jenter !!! DETTE VAR STORT!!!!

At jeg ikke kjenner spark ennå, er vist ikke unormalt sa jordmor - det kommer nok spark i tiden fremover!! Vi har feiret gleden ved å handle inn et supemykt teppe/håndkle (dyrt sådan 499,- men verdt penga), en rosa smekke, en rosa body, en søt liten lue med påskrift: `before you asks......... I am a girl !`, 4 smokker og en nyfødtleke.....

Klem fra " er så glad så glad"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:) Vi er flere som har ventet spendt på at du skulle komme deg til en PC og fortelle hvordan det var gått:) (Jeg gjetta forresten rett, wee)

14. juli er det vår tur. Kan nesten ikke vente:)

Skrevet

Gratulerer med tulla, Popkind.

Høres helt fantastisk ut. 11. juli er det min tur og jeg gleder meg såååå utrolig.

Klem K

Skrevet

Tusen takk..

Gled deg Hanne, det er såååå spesielt! Skal feire med biff og vin ( alkoholfri på meg da, men det gjør ingenting!)

klem

Skrevet

Tusen takk, dere skulle sett meg - jeg gråt så fælt at jormor måtte ta en pause fordi magen min ristet sånn.

Skrevet

Gleder meg ja. Jeg var i ekstase da brevt kom, hvordan reagerer jeg da på å se babyen:) Hehe. Kos deg med vin og biff:)

Skrevet

åhh grattis me pia!!! Kjempearti sia du har gutt fra før av....(hadde ikkje du det?)

Skrevet

Jo stemmer det Ronja! var en spesiell følelse når jordmor sa jente!!!

Skrevet

åhh vil åsså vite...Men det e enda 14 daga igjenn....Men håpe først å fremst at alt e fint me den lille....

Skrevet

åhh nu har du fådd samme termin som mæ! jippi!

Skrevet

Ja, det har jeg også fått. Synes det var bra det ikke var mer enn to dager feil!! Uansett kan den ikke komme seinere enn 18/12 for da setter de i så fall igang. Det sa jordmor!

klem

Skrevet

har "trøsta" mæ me det samme...Vi slepp ihvertfall å ligge å presse på julaften....:)

Skrevet

Så braaa :D!!! Gleder meg til det er min tur.. ikke lenge til nå, 6.juli (gruer meg jo også masse) høres veldig betryggende ut at jordmor gikk grundig til værks da, kan tenke meg du føler deg letta :o)

Kos deg der oppe i de rosa skyene!

Skrevet

Gratulerer så masse!!! tenker det var en utrolig opplevelse ja :o) også ei lita jente da..... så koselig!!! var det gøy å handle inn eller??? gleder meg så sinnsykt til det er min tur altså.... leeenge til, 25.juli, og kan nesten ikke vente altså ;o)

kos deg masse i kveld du :o)

Skrevet

så fint! Gratulerer!

du er på riksen ikke sant? jeg skal ha ul der 4.juli...ikke lenge til!! gleder oss masse!

har dere tenkt på noen jentenavn da?

Skrevet

Ååååå... for et herlig innlegg, Popkind!!

- og så en lita jente da! :-) Gratulerer så masse!!! Jeg tippet visst helt feil..

Hm.. nå fikk jeg veldig lyst å vite kjønn også.. må være veldig kos å vite det da..

Ha en kjempefin kveld med mann, mat og vin! :-)

*klemmer*

Skrevet

Gratulere.

Håper de ser hva det blir på meg og. Kos deg i kveld.

Foreløpig har vi samme termin:-)

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta!! Tippa rett jeg da...fniiis...:)

Håper alle får en slik grundig Ul..

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!! Så koslig!! Også fikk du "akkurat det du ønsket deg" (vet jo at du hadde vært glad uansett da!!!)

Gleder meg til min tur, men det er jo en stund til!!! :-)

Skrevet

Takk og takk alle sammen ! ! ! Ja, Ronja det blir Aurora!

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Gratulerer så masse, er utrolig gøy med UL.

Vi skal på vår ordinære først om 1mnd i dag... 27.7.. gleder oss veldig!

Håper også at vi får vite kjønnet da. Spiller ingen rolle hva vi får, men er så utrolig nysgjerrig!

Skrevet

tette23, 6 des

Ja jeg var på riksen.... og jenta skal hete Aurora!

Skrevet

ååå!

så deilig at alt er bra!!

har tenkt på deg i hele dag! ( sprøtt det der, for jeg kjenner deg jo ikke..)

9 dager igjen til det er min tur... sukk, det er leeenge å vente for en utålmodig sjel!!

aurora er et fint navn, forresten! ;)

klem fra meg til deg!!

Skrevet

Det var godt å høre at alt var i orden inni der ;)

Så gøy med ei lita tulla da,,og aurora er så pent navn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...