Gå til innhold

Tips til naprapat/homeopat/kiropraktor i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei,

Gutten vår (snart 3 uker gammel) har så mye vondt i magen at vi lurer på om det er lurt å søke hjelp for å se om det er noe det går an å gjøre noe med... Er det noen som har noe tips til naprapat/homeopat/kiropraktor i Oslo med erfaring med spedbarn?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gutten min hylte hele dagen fra han var ca 3 uker gammel. En lege diagnostiserte kolikk, og sa at det var ingenting å gjøre med det. Fikk tips om kiropraktor som instruerte meg i rygg og magemassasje. Han mente at gutten min var stiv i ryggen og hadde luft i magen. Måtte til oppfølging 1 gang i uka, og betalte i dyre dommer. Det ingen sjekket, var om det kunne være andre grunner til at gutten min hylte. Tilfeldig vis leste jeg et sted at babyer under 6 måneder kan bli overtrøtte etter 1 til to timer. Gutten min kunne være våken i 4 til 8 timer om gangen. Jeg begynte å trille ham i søvn og fortsatte og trille så lenge jeg ville at han skulel sove. Jeg fikk en "ny" gutt. Bare han fikk sove nok, ble han blid og trivelig å ha med å gjøre. Han hadde ikke kolikk! Han bare fikk ikke til å sove. Hvis babyen din ikke sover nok, kan du forsøke å "tvinge" henne til å sove ved hjelp av trilleturer eller bæring eller annet. Det er veldig mange som sier at babyen har kolikk, men det kan være andre grunner til skrikingen. Forsøk andre ting, også Minifom, før du bruker alle pengene dine på kiropraktor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...