Gå til innhold

PLANTASJEN.....flere som jobber der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jobber der noen ganger, men kun som Adecco-vikar...

Skrevet

ok:-) jobber du i sør eller nord da? kanskje vi kjenner hverandre?

Skrevet

Jeg bor i Bergen, så har jobbet på alle Plantasjene i området der... Liker du å jobbe der??

Skrevet

tja....stortrivdes før jeg ble gravid, men de er så himmla dårlige til å tilrettelegge for meg. plages med bekkenløsning, så jeg har blitt sykmeldt. er lei av å bli utnyttet av de, og at de ikke ha nok folk på arbeid nå som det er sesong. har det best hjemme jeg. hva syns du?

Skrevet

Ja.. Er en grunn til at jeg ikke jobber der mer.. Alt virker så greit utenpå, men når det kommer til behandling av medarbeidere så er de elendige. Der jeg har jobbet har de nesten ingen pauser, står og går i ett strekk. Dårlig betaling også, bare søndagstillegget på helligdager og sånn.. Synes det er et typisk "kapitalistisk" firma, kun opptatt av penger, og ikke medarbeiderne som faktisk gjør jobben for dem.. Trist.. Men det er gøy med blomster:D Hva du jobber som da? Bruker din Plantasjen også Adecco?

Skrevet

jeg er ansvarshavende så det er rimelig tøffe dager ja. vi bruker også adecco og er veldig fornøyd med de:-)

Skrevet

hallo!

kommer inn hit på 2 tri om noen dager jeg, men måtte bare svare på denne! har jobbet deltid på plantasjen i 6 år jeg! er fornøyd med lønna jeg da, men er jo bare student, hehe. ellers er de jo kjent for å ha for lite folk på jobb da,det skyldes han henrik på hovedkontoret. sjefene får ikke bruke for mange timer. dette har irritert meg i alle år, for det er et himla slit å f.eks stå i kassa i høysesongen i 8 timer med 10 min pause og 20 meter lang kø, og alle kjefter på meg liskom :P

og nå som jeg er gravid og kvalm er det ikke så særlig når kundene kommer å handler hønsegjødsel, haha.. jobber i tr.heim jeg, hva med dere?

Skrevet

stakkar, dere får jo alt slitet, alle maser på dere..:)

adecco over alt.. men må si jeg jobber kun for adecco fordi det ikke finnes noe annet akkurat nå. er greit nok siden det bare er en jobb ved siden av studier.. men de utnytter mer enn mange andre firma jeg vet om..

Skrevet

Ja.. det er så utrolig stress.. jobbet der forrige jul, fikk såvidt pause.. Rart at de alltid mangler folk.. Hva studerer du da? Jeg studerer også, og jobber for adecco ved siden av, så det er greit nok.. men i sommer jobber jeg på kantiner, må ha pause fra butikkene, synes det er så slitsomt med kunder, det blir så mye mas.. Nå jobber jeg i en liten kantine for bussjåførene i bergen, litt morsomt, får et merkelig forhold til dem. De vinker og tuter på meg når de er ute og kjører.. hehe..

Skrevet

ja de gjør det, bruker også en del fra aetat, som ikke får betalt av plantasjen. de får heller aldri noen fast stilling. men det er vel litt av konseptet deres kan jeg tenke meg. som student er det veldig greit med disse tilleggene i helgene! men har ikke planer om å jobbe der for alltid nei :)

Skrevet

Hei...jobber på ene av plantasjene i Bergen...er gravid og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...