Mamma til Andreas :) Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Det er 7 måneder siden jeg fødte, og enda så kjenner jeg sammentrekninger i livmoren, kjennes ut som svake etterrier. Er dette normalt? Jeg kjenner disse sammentrekningene daglig.
Mamma til Andreas :) Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2006 Dytter. PS. Jeg ammer ikke lengre så det kan ikke være derfor jeg får disse sammentrekningene.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg kjente svake sammentrekninger lenge etter fødselen, men de sluttet vel etter 5-6 måneder. Jeg synes det høres rart ut at du skal ha dem daglig og ennå.. Kanskje noe å ta opp med helsest. eller fastlege? Sånn for sikkerhets skyld?
Mamma til Andreas :) Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2006 Takk for svar Skal snakke med legen min om det neste gang jeg er der.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Hmm, kanskje det er dette jeg og kjenner? Fødte for snart 3mnd siden... Har kjent litt "bevegelse" i magen den siste tiden. Gjør ikke vondt, men kommer plutselig og forsvinner med en gang.... Hadde jeg vært gravid ville jeg tenkt det var en bevegelse fra ungen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå