Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 I dag har jeg sett og hørt hjertet til vår lille stjerne banke og slå, det var helt ufattelig:-) Alt så kjempefint ut. Fosteret eller embryoet var 6,7mm stort. Nå kan jeg slappe av og nyte tiden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Så herlig da!! Var du på privat UL, eller?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja jeg var på Volvat, betalte 690 for hele seansen:-) Det var verdt hver enda krone",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er så fantastisk at det lille hjertet banker så tidlig.. Helt utrolig!!! Jeg er bare 4+1 men ifølge babyverden begynner det vesle hjertet å banke 25 dager etter unnfangelsen. Det er ca. i midten av uke 5.. HELT utrolig, så i løpet av halvannen uke har jeg 2 hjerter totalt som banker i meg.... *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #5 Del Skrevet 27. juni 2006 har du virkelig HØRT hjertet i uke 6+4????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå