Gå til innhold

hjelp meg, er bedd i bryllup....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedd i bryllup i oslo i helgen...bor i molde så det er ett stykke å reise...

fikk vite for 3uker siden at det ble bryllup, bryllupet varer fra kl 9-17.00 på lørdagen...

eneste mulighet jeg har for å dra nedover er å ta nattbuss til oslo natt til lørdag slik at jeg er der kl 6. men hvor skal jeg få pyntet meg,man føler seg ikke helt ren etter en 9timers busstur...etter selskapet er ferdig vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg til bussen går igjen i 22 tiden...hvor lenge er butikkene åpne i oslo på lørdager?? er ikke kjent i oslo i det hele tatt...

har vært hjemme alene med lillemor i 2uker nå, er sliten etter 5dager med nattavvenning uten hell...så 3dager med reising frister ikke så mye når jeg vet at når jeg kommer hjem på¨søndag er det 2uker hjemme alene som står for tur...

er så usikker på om jeg skal dra...har ikke råd til å ligge på hotell..

nei dette er ikke lett...bruden kommer til å bli sur å skuffet om jeg ikke kommer..men det er ikke bare bare å reise heller...

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Hvis de absolutt vil at du skal komme, så får de tilby deg et sted å sove. Men det er bare min mening da c",)

Skrevet

Legg deg inn på Anker Hostel - helt nytt, ligger midt i sentrum.

http://www.ankerhostel.no/default.asp?id=987

430,- for et enkeltrom, eller 160,- for et 5-sengsrom

Gi en mindre gave, eller bare blomster og et kort og dra hvis du kjenner at du har lyst/orker.

Jeg personlig hadde villet at du kom heller enn en gave :) Gaver blir det alltids nok av :)

Skrevet

Jeg syns nå det var merkelig at invitasjonen kom såpass seint jeg da..

Hun skjønner vel det at en slik reise blir litt i meste laget for en småbarnsmor når du attpåtil skal reise alene? Litt sært om hun skal bli sur for det.

Hvis du bestemmer deg for ikke å dra, så kan du vel si det at det blir så lang reise og at du ikke har noe sted å ordne deg osv. Innsjekking på overnattingssteder er jo som oftest ikke før kl 12 eller 13 på dagen.

Nei, det der syns jeg hørtes stressende ut... Blir jo veldig dyrt for en svipptur også vel? Bruk heller litt ekstra på en gave eller fin bukett som du kan sende m interflora... hvis de ikke skal på bryllupsreise med en gang da..!

Skrevet

Er ett slikt hastebryllup dette...De er ikke norske...så jeg tror foreldrene bestemte at det sku bli bryllup. Hun møtte jo den fyren først i januar i år....

har ikke mulighet til å overnatte, da jeg må være hjemme igjen til senest 12 på søndagen da min sambo drar på sjøen....har ringt litt rundt på hotell..men det meste er også fult...

Skrevet

Høres veldig stressende ut å skulle dra til Oslo i bryllup uten mulighet for overnatting. Det kan da ikke være så veldig vanskelig for bruden å forstå? Synes du skal tenke på hva som er best for deg og babyen jeg. Bruden får sikkert et alle tiders bryllup selv om ikke du har anledning til å komme. Hvis ikke får hun hjelpe deg med overnattings som noen nevnte. Hun som bor i Oslo bør vel kjenne noen som du kan sove hos?

Skrevet

Jeg hadde droppa bryllup hvis jeg ikke hadde kjent brudeparet veldig godt! Og hvis jeg hadde kjent dem godt synes jeg det er rart at ikke brudeparet i såfall hadde ordnet med overnatting!

Og tre uker er vel litt sent for å invitere i bryllup!

Snakker vi gravid brud eller?

Skrevet

Nei, det der hadde jeg stått over!

Og så skal pappsen til sjøss dagen etter.. nei, du har BARE gode grunner til ikke å dra!

-Bruden burde ha ordnet med soveplass til deg ja. Nå i fellesferien er det både fullt og dyrt. Ta heller en weekend en gang det ligger litt mer planlegging til rette, så får dere skravlet og kost dere mer enn det blir under en bryllupsfest. Eller er det kun vielsen du er bedt i?

Skrevet

Dropp dette bryllupet!! Du er sliten og klar,hadde sikkert vært godt å komme seg vekke en tur,men spar den turen til du har tid å reise og da kan du være sammens med veninna di overnatte hos henne og kose dere sammen uten stress.Dette MÅ hun også forstå!!... Bor forresten over fjorden for deg :-)

Skrevet

og jeg er mor til AMALIE :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...