Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Det gjør jeg, og det er fantastisk! (er i uke 12, med nr 2) ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillianS Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei. Var ikke det veldig tidlig å kjenne liv da ? Det er bare sånn kiling det er snakk om da ? Husker jeg begynte å kjenne sånt med dattra mi i uke 15 . Nå er jeg gravid med nr 2 , 6+6. Så det kan jo godt hende at jeg kjenner det tidligere denne gangen. Gleder meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg kan love deg at dette ikke er noen bobler! det er mer riktig å si boksing! hehe (Nei, jeg gleder meg ikke videre! hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Oj, så heldig du er da. Har også hørt om andre som kjenner det så tidlig med andremann. :-) Gleder meg! Er bare 8+1, så jeg må nok vente en stund. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #5 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, det er på en måte deilig, men fy å jeg skvatt! Hadde glemt hvordan det var! hehe Men det er deilig å kjenne at det er liv da, for da vet jeg at det er i orden, og jeg kan slappe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå