Moro å være mamma! Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Dette er mitt første barn og jeg synes det er litt vanskelig å vite nå på slutten hva jeg skal kjenne etter. Har hatt et helt uproblematisk svangerskap. I dag tidlig fikk jeg tiltagende kynnere og utover ettermiddagen har det nå begynt å bli økte smerter nedover i korsryggen. Kan sammenlignes med følelse av stølhet og murring. Disse smertene i korsryggen er der nesten konstant, men er til å leve med. Noen som har lignende opplevelser? Lykke til med innspurten alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Dette er min nummer 3 og de smertene du beskriver har jeg også.....modningsrier tror jeg at det er. Når åpningsriene starter vil du merke dem veldig godt for de er ganske kraftige og sterke og øker på i intensitet. Hvis du er usikker så vil jeg råde deg til å kontakte JM lege eller fødeavdeling, for det er nok ganske slitsomt å gå rundt å være usikker. Bedre å spørre mener jeg, for å få et skikkelig svar. Ellers lykke til med innspurten til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå