To små, med øyne blå :-) Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Fikk en flaske jordnøttolje av ei venninne som nettopp hadde født. Hun hadde brukt det og revnet ikke i dte hele tatt. Eneste problemet var at hun fikk en del sopp i forbindelse med oljen. Nå er jeg usikker på om jeg skal bruke den. Vil jo ikke ha sopp... Men jeg vil jo ikke revne heller! Noen med erfaringer rundt dette? Takk for hjelpen :-)
aniamund Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Da hadde jeg heller kjøpt ei flaske med olje fra helsekosten(Helios)Vet dem har noe fra weleda som er beregnet på fødselen.
Blackstar Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har brukt jordnøttolje lenge nå og har ikke tegn til sopp. Du burde jo ikke smøre deg inne i skjeden da, bare rundt og på mellomkjøttet.
Lilje74 Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Sopp er jo vanlig å få ifb m graviditet. Det er nok ikke sikkert hun fikk det av oljen...
Rikken Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har vært litt utsatt for sopp tidligere i svangerskapet, og har derfor valgt den fødselsforberedende oljen fra helsekost... og jeg er soppfri!
Gutten vår 07/07/06 Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Hei ja! Jeg begynte å bruke welda fødselsforberende olje som skulle forebygge revning. Jeg har en sterk mistanke om at jeg fikk urinveisinfeksjon pga det. Jeg er veldig utsatt for uvi til vanlig, og i dette svangerskapet har jeg hatt det tre ganger. Veldig irriterende... Men det kan jo selfølgelig være at jeg har brukt den feil og smurt meg inni skjeden, men likevel så tar jeg ikke sjansen på det. Nå er det bare en uke igjen til termin, så det er kanskje lite vits så seint... (Grunnen til at jeg tror uvi kan komme av det er at det blir varmt, friskjon, pluss fett (oljen) og dette er veldig gunstig for bakterier.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå