Gå til innhold

Ikke kjent bevegelse i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke kjent noe bevegelse i dag men når jeg dytter inn magen så kjenner jeg ungen beveger seg.. Det er ingen respons uten at jeg dytter inn magen. Har 2 uker til terminen, bør jeg ta kontakt med føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du følser på deg at ting ikke er som det pleier, så synes jeg at du skal det. Hvis dagsrytmen til barnet ditt har endret seg drastisk det siste døgnet så kan det i allefall være lurt å snakke med en jordmor og høre hva hun har å si.

Jeg opplevde det samme som deg i mitt 3. svangerskap og fikk komme inn med en gang!

Gjest Cathleo-76,høygravid :)
Skrevet

Ta deg en is, el drikk iskaldt vann, så blir det vel liv! Babyen skal jo være litt roligere nærmere termin, men du skal kjenne tegn hver dag!

Skrevet

Ja, ta kontakt med en gang. Siden du selv kjenner din babys bevegelsemønster syns jeg du skal ta det på alvor. Alt er nok bare fint med den lille, men det er bedre å være sikker.

Lykke til :-)

Skrevet

Eller prøv å holde en barbermaskin ved siden av magen - har hørt at ingen barn ikke våkner til den lyden. Dersom du fremdeles ikke kjenner noe liv og er urolig, ville jeg ringt føden. De tar deg inn til sjekk med en gang. Gjorde det selv en uke før jeg fødte Elias. Han var roligere enn normalt akkurat under undersøkelsen, men kviknet litt til igjen utover natta. Det er jo trangt om plassen på denne tiden, men man skal vel kunne kjenne liv hver dag for det etter som jeg har hørt.

Masse lykke til!

Skrevet

Du burde uansett ta kontakt om du ikke kjenner liv...

Skrevet

Ringte føden og dro for en sjekk men alt var vel med den lille og han hadde det bare bra. De syns det var bra at jeg kom selv om jeg følte meg litt dum når han begynte å sparke mye når jeg hadde kommet meg dit...

Skrevet

Bedre en gang for mye enn en for lite!

Flott at alt var bra, nå kan du sove godt!

Skrevet

Det var bra at alt var bra med den lille :o)

Jeg kjenner til det ...

Det var litt tidligere i svangerskapet ... Etter en dag med lite liv så dro jeg ikke på føden, men til legen min for å få høre hjertelyden (Jeg skulle bare få komme innom mellom to andre pasienter) ...

og tror du ikke at når jeg satt på venteværelset så ble babyen så aktiv at den kjentes ut som hun skulle komme UT av magen :o)

Hehe ... sånn er det!

Men det er bra det da ... Det er GODT å få bekreftet at alt står bra til med babyen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...