Gå til innhold

hva tror dere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 23 født 7juni, han 29 født 1juli, gravid med vårt 1barn. kan fortelle kort om mitt sv.skap til nå:

trøtthet i uke 6, avtok i uke 11

kvalme fra uke 8,først bare brekninger om morraen,men senere varte den lenger og lenger,var SKIKKELIG kvalm helt ut til 4 mnd,klarte ikke

spise,fikk halsbrann,fått utslett og hoven i ansikt,spiser veldig masse jordbær,eplejuice,kjøtt,pasta,lagt på meg mest på magen(er 23 uker på vei),har kjent liv siden ca uke 16,på ultralyden var hjertelyden 150. den var veldig aktiv....:) i tillegg har jeg vært plaget med hømørsvingninger,tar lett til tårenene osv..

termin 23/10!!

hva tror dere det blir.....??? er bare såå spennende.. om nettene drømmer jeg mye om jentebaby,men om dagen går jeg med en "gutte følelse".... kan de ha noe å bety?? takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir ei lita prinsesse jeg : )

Skrevet

Tror jente jeg også.

Skrevet

jeg lurer på om det er noen spes typiske sympt på gutt/jente? vet at dette er veldig forskjellig og kan variere fra person til person men....

f.eks ei venninne venter en gutt og hadde bare spydd 1 gang, mens ei annen hadde spydd 2 ganger og fikk jente... mamma fikk gutt første gang og var hekta på sure ting... hehe.. blir så teit å gå rundt å spekulere men vil bare høre hva dere syns... noen som vet? hvorfor det ikke likeså godt kan være en gutt jeg bærer på ?:) også vært deppa men ikke noe langvarig... takker for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...