Gå til innhold

hva tror dere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 23 født 7juni, han 29 født 1juli, gravid med vårt 1barn. kan fortelle kort om mitt sv.skap til nå:

trøtthet i uke 6, avtok i uke 11

kvalme fra uke 8,først bare brekninger om morraen,men senere varte den lenger og lenger,var SKIKKELIG kvalm helt ut til 4 mnd,klarte ikke

spise,fikk halsbrann,fått utslett og hoven i ansikt,spiser veldig masse jordbær,eplejuice,kjøtt,pasta,lagt på meg mest på magen(er 23 uker på vei),har kjent liv siden ca uke 16,på ultralyden var hjertelyden 150. den var veldig aktiv....:) i tillegg har jeg vært plaget med hømørsvingninger,tar lett til tårenene osv..

termin 23/10!!

hva tror dere det blir.....??? er bare såå spennende.. om nettene drømmer jeg mye om jentebaby,men om dagen går jeg med en "gutte følelse".... kan de ha noe å bety?? takker for svar.

Fortsetter under...

jeg lurer på om det er noen spes typiske sympt på gutt/jente? vet at dette er veldig forskjellig og kan variere fra person til person men....

f.eks ei venninne venter en gutt og hadde bare spydd 1 gang, mens ei annen hadde spydd 2 ganger og fikk jente... mamma fikk gutt første gang og var hekta på sure ting... hehe.. blir så teit å gå rundt å spekulere men vil bare høre hva dere syns... noen som vet? hvorfor det ikke likeså godt kan være en gutt jeg bærer på ?:) også vært deppa men ikke noe langvarig... takker for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...