Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Plutselig forrige uke ble alt skikkelig dritt... Har en NYDELIG baby, som er super snill. Har en flott mann, hus og hjem. Men frykten for å bli syk, dø ol. har kommet for å bli i hodet mitt.... I tillegg har gamle ting kommet opp igjen... Dagene er skikklig dritt. Gode perioder innimellom, men tungt å stå opp og vanskelig å være sosial........... Andre?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Jeg føler det også litt sånn om dagen.Og har en baby på bare to uker..... Har ikke de samme tankene som deg, jeg tenker mere på framtiden og jobbsituasjon. Har en jobb jeg absolutt ikke vil tilbake i. Ønsker så utrolig å studere. Men er ikke sikker på om jeg får det til pga økonomien. Blir iallefall utrolig deppa innimellom av det, og klarer ikke helt å kose meg hjemme om dagen. Mulig lille nurket merker det på meg, han er litt sutrete han også...... Men som regel ordner ting seg til slutt, så vi får håpe det gjør det for oss også
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Sånn har jeg det og... klarer ikke glede meg over noe.. bortsett fra baby faktisk:-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Kanskje det ikke er så unormalt da.... "godt" å høre at jeg ikke er alene, selvom det ikke er moro at andre og har det sånn... For det er skikkelig kjipt...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Lykken er liksom todelt. Deilig baby på ern side og ubehagelig, unødvendig angst og bekymring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå