Gå til innhold

Heia...fikk lyst å være sosial med Dere i marsklubben....:-)

Anbefalte innlegg

Hei hei...

Da fikk jeg endelig tatt meg sammen til å kjøpe meg en test idag, hadde jo egentlig hadd mine tanker rundt dette.....men som sant var, 2 streker.....er veldig glad, men mange rare tanker i hodet mitt, har en datter på 3 år, var MYE tull i det svangerskapet, håper det går bedre nå.

Vil samtidig gratulere dere alle her i denne klubben, og håper at det går bra med dere alle.

Ha en fortsatt fin dag:-)

Fortsetter under...

Hei, og velkommen inn hit!!!

Er ikke så veldig mye aktivitet her enda, men så er jo vi tidlig på`n da:-)

Jeg har termin 1 dag etter deg, og vi venter vårt første barn!!!

Litt spesielt da vi har lyktes med IVF på 1.forsøk, gleder oss masse!!

Håper du får et fint svangerskap!

Klem-

Hei...

Jeg har en gutt som blir tre nå i juli og kjøpte test i dag... tenkte jeg skulle ta den i morra tidlig. Vet ikke om jeg er gravid, men har hatt noen symptomer på det i det siste. Må stadig tisse og luktesansen min er betraktelig forbedret, ikke at det er så positivt (Forrige svangerskap måtte jeg bytte ut skyllemiddel og samboers parfyme).

Jeg blødde også litt for et par dager tilbake, men leste at det kunne være festeblødning. Har aldri hørt om det jeg, men kunne nok stemme ja. Passet med tiden, men jeg får bare se i morra om jeg også kan melde meg inn i denne klubben. Vil gjerne ha en til så det kunne ikke passet bedre. Lykke til alle sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...