Storebror til to :) Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 dere som ikke fikk kvalmen før rundt uke 8. Hvor lenge har kvalmen vart??? Er selv 7+3 idag og har ikke vært kvalm, men er så redd for å bli det i sommer når vi skal på ferie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3 Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Mener å huske at jeg ble kvalm rundt uke 8 med nr. 2. Det varte ca. 4 uker, tror jeg. Men jeg var ikke kvalm hele tida, så det var overkommelig det. Men nr. 1 var jeg ikke kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 27. juni 2006 #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Med nr en ble jeg ikke kvalm før i uke 11-12, og da varte det resten av svangerskapet... Denne gangen ble jeg kvalm allerede i uke 6, og håper at det gir seg snart (er 11+5 i dag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg ble kvalm rundt uke 8 og det varte ca to uker (aldri oppkast). Er 26 uker nå og har ikke vært kvalm siden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå