Gå til innhold

Da har det skjedd stor fremgang!!! (Samme som på ass.befruktning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er så glad!

I dag var mannen min og jeg på infosamtale på Medicus i Trondheim ift å få gjort IVF der. Resultatet ble at det ble bestemt at det blir uttak av egg mest sannsynlig i uke 33! Hurra! Det er helt fantastisk! Utrolig hvor fort det kan gjøres. Er så lei ventingen på St. Olavs...

Må få roet meg litt nå, er helt i hundre! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så deilig å være i gang da:-) Skjønner godt du er i hundre nå ja;-)

Lykke til!!

Skrevet

Bare et dumt spørsmål. Er IVF det samme som prøverør? Jeg har vært hos legen i dag, og nå får jeg time på sykehuset for Lap. Han snakka også videre om evnt. prøverør. Koster IVF mye? Er det det som koster mange tusen? for da må vi begynne å spare til det. Men håper det hjelper når jeg får spylt gjennom egglederne.

Så deilig at dere fikk time for egguttak så fort. Det ordner seg for snille barn. Lykke til! :-)

Skrevet

Ja det er det samme som prøverør. Det koster 19500 tror jeg, så det er nok lurt å spare:) Skal selv begynne å spare nå, da det blir ivf på oss etter jul hvis det ikke klaffer før den tid.

Skrevet

Hei!

Det stemmer at det blir 19500 kr for tre forsøk i det offentlige. Man betaler 1500 kr for behandlingen og ca 10.000 kr i medisiner pr forsøk, men alt over 15.000 (for medisiner) får man refundert av trygdekontoret.

(Vi betaler nok litt mer i behandlingen, siden vi gjør det privat....)

Det er uansett lurt å starte sparingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...