Gå til innhold

Noen fra stavanger eller sandnes....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Fysstemann ut !!!

Eg har foreløpig termin 2.februar eg - så det så :)

Men eg kan klemma igjen litt lenger så kan me ligge på sykehuset sama ugå å ha det kjekt :)

Koselig det bler å sitte der i spisesalen å spisa kveldsmat klokkå 9 med kver våres lille klomp i babyseng.......

Eg glede meg nå eg :)

Annonse

hei igjen..blødninger de første ukene kan ha med hormonelle årsaker og behøver ikke være noe galt. ofte fra livmorhalsen..jeg bør gjerne ringe legen for å være på den sikre siden..men er litt redd også, for at svaret er nei..det er ikke mye bare litt når jeg tørker meg,,hadde det slik i uke 6 også..uff nei må ringe ser jeg ..takk:-)

men hvis vi kanskje skal dele rom.. her er litt fakta om meg :o) hete cecilie, er 26 og dette blir min første. har vært samboer i nesten 9 år, og vi gifta oss den 26 nov 05..(siste gang noen ble milljonær på v75.. hehe.. sjekk datoen nederst i reklamen.. hehe) bor på forus. har akkurat flytta hit, fra lakselv i finnmark. laaangt å kjøre.. jepp.. hehe.. har blidd spådd ei jente.. og håper vell egntlig på det.. for mannen min, har en gutt fra før og har vært stemor i 9 år nå.. siden han var 3. så føler jo at jeg har en gutt. :o) han gleder seg masse til å bli storebror.. og håper da på en gutt.. hehe.. hvis dert skulle være noe mere dere lurer på, er det bare å spørre :o) <3<3<3

Heisann

Jeg har termin 14 februar. Jeg bor på Sandnes og 27 år, blir 28 i løpet av høsten. Dette blir også min første, men min mann har 2 fra før og jeg har vært stemor i 7 år. Vi gleder oss til å fortelle dem at de skal få en liten søster eller bror.

Kjekt å høre at det er så mange i samme periode.

Hei hei, Eg bur i stavanger, rett ved sykehuset faktisk. Så har grei avstand t sykehuset:) Eg e 24 å har ei jente på to fra før. Min mann e 30 å me har vore gift i snart 3 år. Har foreløpig termin 15 februar. Hadde SA i januar så nå satse me på at alt går greit. Skal på første kontroll hos legen på onsdag, og vil da be om tidlig UL for å være sikker på at det er noe der.

Koselig me ein stavanger link.

hei hei 3lille spire<3..håper du leser dette, du hadde rett ang blødningen,,nå sitter jeg er og er tom føler jeg..blødde på onsdag og tok hcg test , og ny test i dag..så for svaret på mandag..men har ikke blødd i går og i dag så vet ikke helt hva jeg skal tro..inbiller meg det verste, men har jo hørt om andre som blør rundt de skal ha mensen..blir bare stresset..:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...