Gå til innhold

Noen fra stavanger eller sandnes....


Storebror til to :)

Anbefalte innlegg

Som har termin rundt 12. februar 2007 :o)

Tenk om vi ligger sammen på sykehuset med hvert vårt lille gull :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei fra stavanger og 15 februar..:-) gratulerer ..kordan har du det? jeg er kvalm om kvelden og n blør jeg faktisk litt mørkt..men ikke mye så satser på det er livmoren som strekker seg:-) skal i ul i 12 uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh.. du skal vell ikke blø når livmoren strekker seg?? hmm ikke for å skremme eller noe. men kanskje du skal ringe legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fysstemann ut !!!

Eg har foreløpig termin 2.februar eg - så det så :)

 

Men eg kan klemma igjen litt lenger så kan me ligge på sykehuset sama ugå å ha det kjekt :)

Koselig det bler å sitte der i spisesalen å spisa kveldsmat klokkå 9 med kver våres lille klomp i babyseng.......

Eg glede meg nå eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen..blødninger de første ukene kan ha med hormonelle årsaker og behøver ikke være noe galt. ofte fra livmorhalsen..jeg bør gjerne ringe legen for å være på den sikre siden..men er litt redd også, for at svaret er nei..det er ikke mye bare litt når jeg tørker meg,,hadde det slik i uke 6 også..uff nei må ringe ser jeg ..takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåh? snakket med legen?? jeg har ikke blødd noe.. og hadde vært drit redd hvis æ hadde gjort det. som æ sikkert har skreve en million gang her inne.. bedre å ringe en gang for mye, enn 1 gang for lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvis vi kanskje skal dele rom.. her er litt fakta om meg :o) hete cecilie, er 26 og dette blir min første. har vært samboer i nesten 9 år, og vi gifta oss den 26 nov 05..(siste gang noen ble milljonær på v75.. hehe.. sjekk datoen nederst i reklamen.. hehe) bor på forus. har akkurat flytta hit, fra lakselv i finnmark. laaangt å kjøre.. jepp.. hehe.. har blidd spådd ei jente.. og håper vell egntlig på det.. for mannen min, har en gutt fra før og har vært stemor i 9 år nå.. siden han var 3. så føler jo at jeg har en gutt. :o) han gleder seg masse til å bli storebror.. og håper da på en gutt.. hehe.. hvis dert skulle være noe mere dere lurer på, er det bare å spørre :o) <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg har termin 14 februar. Jeg bor på Sandnes og 27 år, blir 28 i løpet av høsten. Dette blir også min første, men min mann har 2 fra før og jeg har vært stemor i 7 år. Vi gleder oss til å fortelle dem at de skal få en liten søster eller bror.

Kjekt å høre at det er så mange i samme periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter. Så kos og se at det er noen fra sandnes også.. Selv bor jeg i Smeaheia.. :o) Er 19 år og samboer.. Hadde vært kult å spist kveldsmat sammen jah... hehe..

 

Men det er lenge til enda...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Eg bur i stavanger, rett ved sykehuset faktisk. Så har grei avstand t sykehuset:) Eg e 24 å har ei jente på to fra før. Min mann e 30 å me har vore gift i snart 3 år. Har foreløpig termin 15 februar. Hadde SA i januar så nå satse me på at alt går greit. Skal på første kontroll hos legen på onsdag, og vil da be om tidlig UL for å være sikker på at det er noe der.

Koselig me ein stavanger link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei 3lille spire<3..håper du leser dette, du hadde rett ang blødningen,,nå sitter jeg er og er tom føler jeg..blødde på onsdag og tok hcg test , og ny test i dag..så for svaret på mandag..men har ikke blødd i går og i dag så vet ikke helt hva jeg skal tro..inbiller meg det verste, men har jo hørt om andre som blør rundt de skal ha mensen..blir bare stresset..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...