Gå til innhold

Hva gjør jeg med masete,velmente råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei søster som har to barn og alt jeg gjør er galt.Hu buser inn i stua og snoker over alt.Drekk jeg kaffe får jeg høre at da får jeg ett kolikk barn.Drekk jeg ett glass brus så er det farlig osv...kommer med skremsel pga jeg har ikke opplevd noe ubehag hitill-ikke kvalme-ikke halsbrann-ikke gått opp mere enn 7kg,hu hadde alt...kvalme,sure oppstøt,la på seg masse.Da maser a om jeg merker liv,ern i live a?

Vet hu gleder seg til å bli tante og håper alt er bra men jeg blir stressa jeg.Babyen er rolig den,men jeg kjenner den hver dag.ER i uke 32. Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, har ei søster selv som er slik (og hun har aldri vært gravid engang). SLITSOMT!!

Jeg sa bare ja og ha i begynnelsen, men så begynte jeg å bli lei.. Så jeg svarer bare at det hun sier er tull, at hver graviditet og hver unge er forskjellig. Fortsetter hun, sier jeg at jeg ikke gidder å diskutere det, og begynner å snakke om noe annet.

Skrevet

Si at MAS ikke er så bra å bli utsatt for heller, at det ikke er godt å stresse seg opp over alt man får høre. Og så er alle graviditeter forskjellige, og det burde jo søsteren din vite. Da søsteren min var gravid, kastet hun opp hver eneste dag og raste ned i vekt, jeg derimot, har ikke kastet opp i det hele tatt, og gått opp 13 kg. Lær deg til å overhøre rådene, begynn å snakk om noe annet med en gang hun begynner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...