Gå til innhold

dere som har rundt en uke igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere om dagen? holder dere hjemme? jeg har 8 dager igjen, og tenkte å dra på en dagstur på hytta i helga, en time herfra. men det er liksom så vanskelig å vite hvor mye man kan foreta seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis rundt og kos deg, det gjør jeg og er 2 dager over!!

Skrevet

Jeg hadde også reist. Skulle faktisk ønske det var meg som kunne reise vekk litt. Utruli kjedeli å gå her hjemme mens sambo spurt pusser opp gangen. Jeg vil føde, mens han vil at det skal drøye så han blir ferdi... Og jeg våger ikke dra så langt vekk uten han

Skrevet

Om det er et stykke å gå til hytta og ikke vei dit så ville jeg nok ikke dratt dit. Men er det en time til sykehuset og vei helt frem så hadde jeg nok dratt. Jeg har selv nesten en time til sykehus og min ligger i seteleie i tilegg, jeg får ikke lov å ta skogsturer og slikt der det er vansskelig for ambulanse å nå meg om vannet går..Om alt er normalt ved ditt svangerskap og det er vei til hytta så hadde jeg dratt..:-)

Skrevet

Jeg ville ha dratt...

Skrevet

har lyst å dra på hytta jeg og i helga, men 4 timer fra der jeg skal føde og 2 uker til termin er kanskje litt dumt? Men de kan jo ikke nekte om jeg kommer med halve ungen ute på ett sykehus i fjellheimen heller eller???

Uansett så er det bare å dra for deg med kun 1 time til hytta :)

Skrevet

ja, jeg tror nok jeg drar, det ersentralt i vestfold og ikke noe gåing inn ti hytta eller noe sånt. kanskje jeg tilogmed unner meg et bad sammen med bikkja. Man kan bade, ja?

Skrevet

Du kan bade så lenge vannet ikke har gått.

Skrevet

Reis og kos deg sier bare jeg:-) Lytt til kroppen din og hvil når det trengs. Nytter ikke å sette seg ned å vente, da blir ventetiden sinnsykt lang.

Skrevet

For all del dra og kos deg. Jeg går hjemme på femte uka, og har ikke hytte i nærheten. Åtte dager etter termin holder jeg på å gå på veggen. Alt som kan holde deg engasjert og ikke bare ventende er toppers.

Misunne-misunne..

Skrevet

Jeg har gått hjemme en god stund nå. Har 10 dager igjen. Formen er på topp, og benytter meg av ting å finne på så ofte jeg kan. Jeg får besøk, drar på besøk, er ute og handler, går med bikkjene mine. Så lenge man orker og er i form, syns jeg man skal holde seg gående. Tida går SÅÅÅÅÅ utrolig mye fortere. Unn deg en tur på hytta du. Ungen kommer når den er klar uansett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...