Gå til innhold

Jeg har ikke hatt el.. jeg vet.. men hvorfor i h... får jeg positiv el-test .. også nå?!?!?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mine el-tester i dag.. Og jeg må jo prøve dem ut.. hihi..

Jeg er på dag 32 nå, venter tanta s e n e s t til lørdag.. også fikk jeg positiv test.. SÅ sen el kan jeg vel ikke ha??? Jeg har jo ikke hatt el denne mnd heller.. seriøst.. jeg kan jo ikke være gravid heller..men altså.. *forvirra*

Ok.. dette ble bare surr.. men jeg ble bare så satt ut jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange muligheter her:

1. Du har kort lutealfase, å får dermed el så sent

2. Du kan være gravid

3. Eller at du pleier å ha el tidligere, men denne gangen har ikke egget sluppe før nå.

Ikke vet jeg, vet ikke om du pleier å teste etter el, tempe eller hvor lange syklus du pleier å ha

Skrevet

Hei vennen!! (Har bytta nick, det er Sig her).

Hadde vært rimelig forvirra jeg og gitt, og eneste jeg vet om saken er at el-tester også kan slå ut om man er gravid... Lov for meg å håpe at det er din tur nå eller? *vilvilvilvilVIL!!!!!!*

Skrevet

har ikke du pco Vibeke? eller husker jeg feil?

Ved pco er El tester ikke til å stole på da vi gjerne har et for høyt nivå av LH i kroppen

Skrevet

Jeg har ikke pco..

Skrevet

Hei Sig!! :o)

wollafruen ja.. haha.. ;-)

Jeg får bare se det an.. det med el-testen.. vi får ihvertfall kose oss litt ekstra i dag.. just in case.. Men herre jesus så lang syklus jeg får da:-(

Håp for meg du Sig - det kan ikke skade!

Skrevet

Nå ble jeg usikker.. tenk om jeg har pco.. Men el-tester har ikke slått ut sånn på meg før..

Skrevet

Viss du har el nå så trenger nødvendigvis ikke få lang syklus. det er noen som har normal syklus, men kort lutealfase, å da får ikke egget festet seg i tide. Så hadde jeg vert deg så hadde jeg begynnt å tatt temperaturen, da vet du nøyaktig hva som skjer med kroppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...