Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Nei, nå har jeg fått nok. Nå må den ungen komme snart!! Har 25dager igjen til termin og er d**** lei. Vondt her, vondt der, sliten og utålmodig! Føler at alle er så glade i å være gravide, skulle ønske jeg satt med den følelsen. Har vært 100% sykemeldt siden slutten av februar. Dagene er lange og jeg kjeder meg! Sånn... Måtte bare klage litt :-)
haater husarbeid Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Huff, høres ikke godt ut..... Skjønner godt at du er lei og jeg sender deg mitt fødestøv siden jeg ikke har bruk for det selv på leenge!! **********************************************************************************Klem!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 de følelsene har jeg også slitt med, men har klart å snu tankegangen mn litt! tenker at det er deili å slappe av og kunne kvile når jeg selv vil. det blir tidsnok travelt.... må nyte den lille tia som er igjen, tenk vi har venta så lenge allerede, noen uker fra eller til betyr igrunn ikke så mye:)
3småengler Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Engi med deg! Jeg har også vært sykmeldt siden i vinter pga bekkenløsning, så jeg har ikke kunnet gjøre så mye for å tiden til å gå heller. Jordmor tilbød seg å "tøye" litt på meg i dag for å kanskje sette igang fødselen. Det kom så brått på at jeg sa nei, og nå angrer jeg! Har dessverre ikke noe særlig trøstende ord å komme med, slenger meg bare på for å få ut litt frustrasjon jeg også.
To små, med øyne blå :-) Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Godt å høre at det er noen som deler de følsene med meg! Hadde jordmoren tilbudt meg det tror jeg at jeg hadde svart ja tvert!! Hehe, er så utrlig klar for å føde nå. Men en får jo tenke slik at den lille kommer når den er klar! Men jeg vil ha babyen min nå :-) *ler* Tanken på aqt man i tillegg kan gå over gjør meg enda mer utålmodig. tenk om jeg har nesten 6 uker igjen liksom.. Huff!
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Vet akkurat hvordan du har det. har vært sykemeldt sia jul jeg og ikke klart og gjort så mye jeg heller. heldigvis er det bare 14 dager igjen til termin nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå