Gå til innhold

Jaja, her er jeg igjen

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på ultrlyd, og der var magen tom. Det var en SA. Det var egentlig det jeg trodde, men greit å få vite. Det ble 5 uker denne gangen. I tillegg fikk jeg i går beskjed om at nå var obduskjonsrapporten fra forrige svangerskapet kommet, og vi har fått innkalling i august. Skal bli interessant å høre hva de sier da. Så da er det bare å vente igjen på at kroppen skal komme igang igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5484718-jaja-her-er-jeg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dette var leit knasboll,håper dere steller godt med hverandre i denne tiden.Ble glad for å lese at dere skal få høre litt mere rundt dette i august.Godt at dere blir tatt tak i.Jeg ønsker dere lykke til videre.

Klem fra vilsågjerne.

Takk skal dere har alle sammen.

Sitter og sender litt jobbsöknader. Skal snart ta å lese litt om Cuba og kanskje finne et hotell vi kan bo på. Da jeg mistet förste gang bestilte vi oss denne reisen, da vi ikke trengte å gjöre innkjöp i sommer för födsel i oktober. Nå blir det heller ingen innkjöp denne gangen, så da kan jeg sette av enda litt mere penger til reisen. pluss at jeg ikke trenger å bekymre meg for flyging og graviditet.

Jeg tok det ikke så tungt denne gangen, på grunn av hva som skjedde sist. Da var det mye värre, for da hadde jeg kommet så veldig mye lenger, og gledet meg masse, denne gang har jeg ikke tillat meg noen ting. Föler meg helt kald og fölelseslös, null reaksjoner i det hele tatt, litt sårt er det jo, men mars/april er jo fin måneder å föde på det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...