1....2.....3 Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Hei! Tja tror jo ikke egentlig noe er i gang da...10 dager før termin er jo endel før....men har hatt konstante tak både i rygg og mage siden i går ( men stille i natt da) går bare å håper på at de skal bli vondere(er egentlig mye mere irriterende enn vonde nå)....føles jo bare tullete dette her, hihi Leser jo om så mange som går både dager og uker med vonde kynnere, så du skal se vi ender på barsel sammen du og jeg;-) Det med 1. juli er forresten ingen motivasjon for min del, siden jeg bare har studert får ikke far noen fedre kvote alikevell, så det er bare å komme! hehe
Smilefjeset Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Argh, ja det stemmer jo det. Glemmer jo helt at du er skolejente c",) Jeg er sååå utrolig klar for å føde jeg, men det er jo egentlig en hel måned igjen for min del...sukk... Skal på ekstrakontroll på sykehuset på torsdag da, de lurer litt på dette med fostervannet og i tillegg så er han visst litt stresset for tida så det er greit å få det sjekket. Ligger litt høyt i puls. Men han er aktiv og det ser ut til å være normalt ellers så vi håper det er som det skal være. 10 dager igjen, det er jo ikke'no det Isiss! Om jeg fikk bestemme så kunne jeg godt bli med deg på sykehuset og føde om 10 dager, helt greit det!
1....2.....3 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2006 huff, ja håper da alt er bra, er nok det men greit å få sjekka, så slipper dere bekymre dere. Nei 10 dager ER jo ikke lenge i den store sammenhengen..tenk så lenge vi har venta...men det er rart altså, gikk fra at jeg elsket å være gravid og kunne vært det bestandig til at jeg ville ha han ut på minuttet sånn over natta..Egentlig( om vi ser bort i fra utolmodighet og dårlig søvn) så hadde det passet veldig bra om 10 dager, så bare gjør deg klar du , bestiller rom med utsikt jeg ;-) Storebror blir hentet av mormor og tante i morgen og skal være på ferie der til neste helg igjen, kommer til å savne han masse, over en uke borte, men kan jo være deilig med litt "stille før stormen", har jo lovet han at han skal få komme på sykehuset, så dersom lillebror ankommer fredag feks, blir det jo ikke rare ferien på han,hehe Nei får komme meg ut av sofaen, og hente han i barnehagen tenker jeg...så får vi lage favoritten til middag: fiskepinner.....(hehe ja jeg er litt ekstra snill om dagen, så jeg skal ha god samvittighet for å sende han bort ,hehe;-) Ha en fortsatt fin dag:-)
Smilefjeset Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Ja, klart storebror må få litt ekstra oppvartning nå. Ha en fin dag du også, vi snakkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå