Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Har tenkt litt på disse navnene, hvilke er finest? Gutt: Lucian Mathias Leon Leander Jente: Nora Sofie (evt et av dem alene...) Emilia Linnea
ale.con Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg liker best Linnea og Leander. Nydelige navn! Lucian: Litt for spes. for meg. Mathias: For vanlig. Leon: Dårlige assosiasjoner. Nora Sofie: Fint, men liker Linnea bedre. Emilia: Går litt i surr i alle variantene av dette navnet. Syns det blir vanskelig å huske hva jenta heter. Men fint navn. Lykke til!
Maren Beth Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Ååå, vi har tydeligvis samme smak!! Du har ramset opp noen av de fineste navnene jeg vet om:) 1. Leander 2. Lucian 3. Mathias 4. Leon 1. Linnea 2. Nora 3. Emilia 4. Sofie Men de er nydelige navn alle sammen, så blir en garantert suksess:) Lykke til!!!
LuckyLykke, mor til Iselina Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Gutt: Lucian... Hmm. Liker bedre Lucas Mathias. Greit nok Leon. Fint navn og finest av disse ;-) Leander. Tja... Jente: Nora Sofie. Greit nok Emilia. Fint navn Linnea. Flott navn og det fineste av disse.
Chimera Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Syns alle utenom Emilia var fine.. Syns Emilia høres ut som noen helt uten ryggrad og egne meninger som bare dilter etter andre... Sorry!!!
Fruen i huset Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Lucian var spesielt! Minner meg om Lucifer ... Ellers liker jeg alle, unntagen Leander, men det er jo så poppis ) Så sikkert bare jeg som ikke har skjønt det enda ...
prysseluskan Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 1) Mathias 2) Leon 3) Leander 4) Lucian 1) Nora 2) Emilia 3) Sofie 4) Linnea
luba Skrevet 28. juni 2006 #10 Skrevet 28. juni 2006 Leon Leander Mathias (litt oppbrukt nå) Lucian (litt underlig) Emilia Linnea Nora Sofie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå