Gå til innhold

jeg lurer på noe...


Soffe

Anbefalte innlegg

Jeg tisset positivt på søndag.. tror jeg er 2-3 uker på vei. Og det er kjærkomment ettersom vi har prøvd en liten stund:) Men... jeg er ikke spes kvalm, og har noen sånne mensen smerter.. De er nesten kontinuerlig.. Og er rett og slett ubehagelig og jeg er litt kroket. Er dette vanlig? Jeg har ikke blødd noe, og har som nevnt ikke no spes kvalme eller andre plager.... Noen som har noen fornuftige svar til meg?

 

Jeg er takknemlig for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!

Jeg opplevde også en del menssmerter i ukene etter positiv test. Jeg tror det er helt normalt! Jeg er litt over 10 uker på vei nå, og kjenner fortsatt menssmerter en gang i blandt, men ikke like ofte som i starten. Det skjer jo litt av hvert i livmoren din. Kvalmen kan komme senere, eller ikke i det hele tatt. Det skal du bare være gla for :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg har det på akkurat samme måte med mens smertene...kjennes nesten ut som mensen kommr nårsomhest.

 

m.v.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! Jeg hadde også mye menssmerter, akkurat som om den skulle komme når som helst, og i tillegg var det skikkelig vondt og ubehaglig, mest fordi jeg ikke er vant til å ha så mye smerter under mensen. Jeg ble trøtt etter 4 uke eller noe, og mye vondt i hue, men ellers ikke noe symptomer før i uke 6, da kom kvalmen settende inn. Så bare ta det rolig, enten kommer det eller ikke. Ikke alle som får plager, og heldige er de! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jeg blir litt beroliget hvertfall.. Tanken slår meg hele tiden at det kanskje skal gå galt.. og det vil jeg jo ikke. Tusentusentakk for svar hvertfall!

 

Og det jeg sa om kvalme... det blir jeg nok pent nødt til trekke tilbake gitt.. Jeg kaster ikke opp, men det føles sånn ut.. hele tiden.. men det er vel gjerne normalt det å:-)

 

Igjen TAKK! og Lykke til og gratulerer til dere alle sammen :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...