Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 har dere altid teppe hengende over vogna til babyen deres elles lar dere de noen gang titte ut? nå tenker jeg på de minste. min er 8 uker
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har bare et teppe over når han får sola i ansiktet. Bruker mygg-nettingen over hele tiden nå om sommeren (sommer og sommer fru blom...), føler at den skjærmer litt for vinden også.
Lindis :-) Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har ikke teppe over min vogn! Hun er 11 uker..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 men er det nødvendig med noe i det hele tatt eller er det lurest med myggnetting, snuppa er nemlig veldig nysgjerrig og vil helst titte ut eller på den som triller!!
Lindis :-) Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Hun kan jo se ut av myggnettingen? Jeg har bare den på og hun titter og "skravler" som bare det.. :-)
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 kan ikke skjønne at det er nødvendig i det hele tatt jeg. Hvis det er varmt er det jo bare ubehagelig, blir jo badstu inni der. Ville isåfall bare valgt netting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå