Gå til innhold

hvor mye veier dere?

Anbefalte innlegg

Jeg veide 65 kg før jeg ble gravid med første mann. Han er nå 14 mnd. Gikk opp hele 25 kilo iløpet av svangerskapet. Var slitsom på slutten altså. 20 kilo rant av etter fødselen men er fortsatt 5 igjen. Har ikke strevet mye for å få dem av heller, men tenker mye på det nå ettersom vi prøver igjen. Er redd for å legge på meg mye igjen. Spiste ikke spesielt mye heller så synes jeg fikk en del ufortjente kilo. Skal passe ekstra nøye på denne gangen slik at jeg ikke går opp så altformye. Og kanskje renner 20 kilo av også neste gang uten at jeg har gått opp så mye:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5484229-hvor-mye-veier-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg veier 54-56 på svigermors 19pilogbue-vekt.

men på den digitale vekta mi veier jeg 56-59 kommer helt an på hvor mye jeg har spist før jeg veier meg..

jeg har ikke så veeeldig angst for å legge på meg hvis jeg blir gravid, selv om jeg vet min mamma la på seg MASSE! men så rant kiloene av når hun ammet...

men hun trente ikke..å jeg trener,

er godt trent å d har jo en del å si på hvor fort du finner formen igjen.

tror at hvis man spiser sundt og trener et par ganger i uka under graviditeten så holder man seg fin,

eneste man ikke kan gjøre no med er vannansamlingene...men d gr jo fort over.

tenk for et fint lite nurk vi får=)

og husk:

uansett om vi legger på oss eller ikke under graviditeten må vi spise sundt...vi må jo ta godt ansvar for den lille i magen=)

ikke tenkt at du må spise dobbel så mye for di du spiser for to, men dobbelt så sundt=)

(ikke at jeg har sååå mye pejling, men mamma har:P)

Annonse

hmm.....vet ikke om jeg tør si hva jeg veier, når jeg leser hva dere andre har skrevet!! Veier en smule for mye tror jeg, men skylder litt på medisiner...har rast opp 20kg på tre år, etter jeg begynte på anti.dep!!

Så nå viser vekta 93kg...og det er 20-25 kg for mye...

Håper det endrer seg nå, etter jeg har begynt å trappe ned på medisinene..:o)

Var litt godt og høre at det er flere som veier litt mere..hehe veier selv 93kg.Har fått vite at jeg her pco og samme hvor mye jeg trener så går jeg ikke ned i vekt,anner ikke helt hva jeg skal gjøre.Har det mest rundt magen.Noe dritt.

Hei

Jeg veier 93kg og er 1.68 høy:(

Men,men. Planer om å slanke meg på en sunn måte til høsten.

Og hvis jeg blir gravid skal jeg begynne på Grethe Rhode-kurs for gravide.

Har en sønn på 9mnd så det er nok grunnen til at jeg sitter her med kiloene mine...Gikk ikke noe bort på amming her i gården..

Nå veier jeg 62 kg og 170 høy. Har aldri vært gravid, men i fjor høst veide jeg 73 kg og bestete meg for at dersom det skulle bli noen barn på meg, måtte jeg se å ta meg sammen slik at jeg skulle slippe å vralte rundt i årevis:)

Jeg sier ikke at noen her her for tykke eller tynne, men det viktigste er at man selv har det godt med seg selv, og det beste utgangspunket for å bli gravid er vel en normalvekt (høyde minus 100-110, men dette er ingen regel altså:)

Hei!

Veide vel rund 58-60 kg da jeg skulle ha sønnen min. Har prøvd å få av meg noe men går bare opp. Er nå oppi 69,5 kg. og så er jeg liten pusling på 156,5 cm. (de 0,5 cm er viktig altså=)) så jeg er liten.=( ville gjerne ha 10 cm til.... hadde ikke gjort noe det...

Åja... sønnen min er 2 år og 9 mnd. Hehe.. =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...