Benta Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Har fulgt med en del her inne, og innrømmer gjerne at det er for å prøve å finne noen som sliter med det samme som meg selv. Det er et hardt nederlag at jeg ikke har klart å slutte 100% etter at jeg ble gravid, trodde det skulle komme av seg selv... Har svart samvittighet fordi jeg smugrøker 3-4 stk av de mildeste Barclays bort imot daglig :-( Det jeg synes er mest trist på dette forumet er at de fleste velger å skrive anonymt enten det gjelder ris eller ros. Det gjør hele debatten ganske usmakelig for min del, de provoserende antirøykeinnleggene virker helt imot sin hensikt. Og vi som trenger litt hjelp og støtte tør ikke å være ærlige og innrømme de faktiske forhold. Vi VET jo at røyking ikke er bra, og vi VIL jo så gjerne komme oss ut av avhengigheten, men får det ikke til over natten. Vær så snill å gi oss litt rom for seriøse hjertesukk, slik at vi på egen måte kan klare å finne en vei ut av elendigheten. Det er stor forskjell på å sitte og nirøyke og gi blaffen i konsekvensene, mot å prøve å ta dette på alvor og reduserte til et minimum og forhåpentligvis klare og slutte. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5484099-%C3%A6rlighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 er enig med deg her.Skal de komentere,så vær ærlig nok til å la navnet stå der nede,selv om det bare er et nick. Jeg røyker selv nå å håper jeg greier å slutte når jeg blir gravid.Jeg vet av erfaring at jeg har ganske lett for å slutte for et år av gangen,har gjort det når jeg fikk kyssesyken og brannkopper.Ble så syk at jeg ikke greide å røyke,å da lot jeg liksågreit vær å røyke etterpå.Men,røykesuget kom jo selvfølgelig etterhvert.. Både jeg og min samboer har planer om å slutte å røyke fra og med den dagen vi skal begynne å prøve,men, er ikke sikker på om han blir å greie det. Og jeg skjønner veldig godt at mange sliter.Og det blir ikke bedre av folk som skal komentere,å fortelle om hvordan de burde gjøre det,fortelle om hvor farlig,og slemt det er å røyke. Men det er ikke lett for alle! Men har du prøvd slike røykeslutte bøker? Har hørt at de skal fungere ganske godt:) Og selvfølgelig skjønner jeg at du vet at det er farlig.Hvem gjør ikke det?! Du skal bare overse alle innlegg som bare er vondt ment, og lykke til med røykeslutt,eller i allefall å forminske røykingen din (selv om ejg ikke synes den er den alle meste ) Jeg tror at alle kan greie det,hvis de bare finner rette måten Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5484099-%C3%A6rlighet/#findComment-5484193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå