Lisa + knoll&tott i magen:-D Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 pappan var og kjøpte brød til jenta på 7 mnd i går. Da han kom hjem oppdaga vi at det er honning i det brødet. Vil de sporene som finnes i honning og kan føre til spedbarnsbotulisme drepes når brødet stekes, eller er det like farlig som ren honning?
Blomman Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 jeg vil tro at så små mengder det er i et brød går det nok greit at hun spiser det denne gangen - men trenger ikke gi henne det fast framover (men det hadde dere nok ikke heller tenkt til) en skive ller to tror jeg nok ikke er farlig
Lisa + knoll&tott i magen:-D Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2006 Hvis det kan være farlig over tid, kan det vel være farlig èn gang også.. Hvis det overhodet er en fare for at bakterien/sporene kan finnes der dropper jeg det uansett, selv om det mest sannsynlig går bra. Mest sannsynlig går det bra å gi en t-skje honning også, men gjør jo ikke det heller.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Nei det forsvinner ikke når det er stekt. Du bør ikke gi noe honning eller noe med det i før de er over 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå