Gå til innhold

Høygravide i Skien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Lurer bare på om det er flere høygravide som skal føde i Skien her? Jeg er i uke 36, og tiden går i snegle fart nå. Smiler hver gang jeg får vondt i magen, i håp om at noe er på gang :) Jeg er 22 år og venter barn nr 2. Hadde vært kjempe gøy å fått kontakt med noen i samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.

jeg er 23 år fra skien.

venter andremann jeg å(en liten gutt),har en gutt på 6år...

jeg har termin 23juli. men håper ikke det er så lenge før jeg føder for jeg er ganske lei nå.har en del vondt,men det ser ikke ut til at det blir fødsel enda...

Skrevet

Så gøy at vi har termin samme dag da! Kanskje vi er på sykehuset samtidig! :) Jeg er også veldig lei nå. Sliter med bena, og går som ei ku. Skal bli kjempe godt å bli ferdig med svangerskapet. Jeg har en datter på 2 år. Har du funnet navn til babyen enda? vet du om det er jente eller gutt foresten?

Skrevet

Hei på dere to!!

Jeg har også termin 23 juli, og skal føde i skien. For meg blir det nr 1 da, så jeg er veldig spent.

Kanskje vi sees der da:)

Skrevet

Hei hei :o)

Jeg er i uke 34 og er også fra skien.. Har termin litt etter dere da men..

Hvor i Skien er dere fra? Jeg er fra Gulset.

Skrevet

Hei på dere..

Er høygravid om 2 dager :)

Er 22 år, å kommer oxo fra skien!! Venter den første!

Klemmer fra

Skrevet

Så gøy at det er så mange høygravide i skien her!! Jeg bor i Lunde jeg. Skriver Skien for å gjøre det litt lettere bare. Bor LITT i Skien og da (i barnebutikkene og på H&M) Den nye H&M butikken på arkaden har foresten blitt kjempe bra! Skal dere på bim treff i Porsgrunn? Jeg har ikke helt bestemt meg enda. Synes det er skummelt å kjøre bil i Porsgrunn. Så det er som regel mannen min sin jobb. :)

Skrevet

Er ikke fra skien jeg heller da, er fra Porsgrunn, men bor på Herre nå. Er i nærheten av Skien da hvertfall. Så gøy å se at det var så mange som er høygravide her:) Når er det BIM-treff da?

Skrevet

Jeg skal føde i Skien, men bor i Porsgrunn. Har termin 29. juli, men har hatt konstante menssmerter i natt og dag så jeg er litt spent på hva det betyr. Hadde faste rier i natt men de gikk over etterhvert. Jeg er kjempe lei nå så jeg gråter ikke om jeg føder før termin. Men mannen ser helst at jeg venter litt, han vil ha 6 uker pappaperm :)

Jeg har en gutt på 6 år og en jente på 20 mnd.

Skrevet

Det er bim treff i Porsgrunn 10 juli klokka 18.00 på la piazza. Jeg vet ikke hvor det er jeg. Noen av dere som vet kanskje?

Skrevet

LaPiazza ligger i krysset ved Down Town, ved den nye rundkjøringa. Ved siden av Isaksen (hvis du vet hvor det er:) )Men man kjører ned dit fra baksiden på en måte. Ved gamle porsgrunn sykehjem. Vet ikke om du ble noe klokere av den forklaringa:) Er ikke best til å forklare vei:)

Skrevet

hei hei benjamin i magen.

ja Erik skal lille gutten i magen min hete.koslig at det er flere fra skien og omheng her inne.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...