Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Mine menssmerter er så sterke at jeg blir plaga hele natta. Jeg våkner av de og det er vondt og jeg sover så dårlig. Har sterke kynnere i tillegg. Er alltdi menssmertene et tegn på modning, slik at jeg er sikker på at det modnes når jeg har vondt. Mens smertene sitter nederst i magen. Hadde jeg hatt mensen hadde jeg tatt ibux for lengst...
bildilla Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Sliter også med mensensmerter. Er 36+1 uker på vei, og de blir oftere og oftere. Før var det kun innimellom, nå er det minst en gang om dagen. Kan også våkne av dem om natta... Må ligge eller sitte når smertene kommer, blir helt utenfor. Noen ganger kommer de også, hvis jeg har gjort en litt hard anstrengelse, som f.eks gått litt fort... Spurte JM om dette igår, men fikk ikke noe ordentlig svar på det. Men det er i hvert fall ikke unomalt...
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 det er noen uker siden jeg har hatt disse menssmertene, men idag har jeg hatt dem hele dagen,og de er sterke,blir helt satt ut av dette, svett og kaldt.har også vært plaget med sterke kynnere siden uke 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå