Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Men har et spørsmål. På bilde jeg fikk med meg står det at jeg er 5 uker og 6 dager på vei... Lurer nå på om det er hvor gammelt fosteret er eller om det er mine uker på vei... Prøvde å spørre men legen snakket ikke så bra norsk så jeg fikk det ikke helt med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langemann Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei, Det er hvor langt du er på vei. Stemmer det med hva du antar/menstermin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baffy Skrevet 27. juni 2006 #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Det betyr 5 uker og 6 dager siden siste mens' første dag. Trekk fra ca 2 uker så har du fosterets alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 ok var litt usikker pga hadde spontanabort forrige måned, så hadde ikke peil på eggløsning eller noen ting... hvis jeg regner sa som mens så skulle jeg vært et par uker lenger på vei.... men er jo egentlig bare glad for at det klaffet igjen så fort. Takk for svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå