Gå til innhold

Huff, har sånn sukkerhunger.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på kake!! Hele tiden! Sjokoladekake, nøttekake, ostekake…. Stønn. Får også vann i munnen av å tenke på sjokolade/ konfekt, kakao, kaffe med mye sukker og melk, smågodter og iskrem.

Prøver å døyve den verste sukkerdilla med frukt, men det er jo ikke det samme…. :(

Må ha litt sjokkis hver dag, bare må ha det….

Flere som har det som meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off ja har det sånn jeg også!!! Veldig vanskelig å la være å spise søtt siden det er det jeg har lyst på hele tiden.Hørt med flere gravide at noen har det sånn. Synd siden vi ikke skal ha mer enn 50 gram sukker til dagen.. Men satser på det forsvinner når gutten min har kommet til verden :)

Skrevet

Vel - er ikke det helt normalt da? ;-) Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men min erfaring er jo mer sukker jeg spiser - jo mer vil jeg ha, gravid eller ikke. (Man kan faktisk bli avhengig av sukker, kan man ikke?) Slanket meg 15 kg før jeg ble gravid og var kjempeflink til å bare spise godteri i helgen. Nå som jeg er gravid, føler jeg at jeg kan skeie ut litt igjen, og spiser nok litt sjokolade hver dag ja.... Men har ikke dårlig samvittighet så lenge jeg ellers spiser sunt og godt! Dessuten viser vekta at jeg ikke overdriver, heldigvis!) Kos deg du, men med måte selvsagt ;o)

Skrevet

Jepp, har det som deg! jeg prøver å døyve det verste med tyggis, f.eks HubbaBubba med colasmak, det går vel en pakke hver dag, og det hjelper! :)

Skrevet

Å, ja! Sukkerhungeren er voldsom. Jeg var flink lenge, men nå er det så kort igjen at jeg har resignert. Hungeren vinner, og jeg finner is, nugatti og kjeks i skuffer og skap her. Håper det ikke vedvarer etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...