Gå til innhold

September: Huff, har sånn sukkerhunger?.


Amalita+lillegull, 17.09.06

Anbefalte innlegg

Har så lyst på kake!! Hele tiden! Sjokoladekake, nøttekake, ostekake…. Stønn. Får også vann i munnen av å tenke på sjokolade/ konfekt, kakao, kaffe med mye sukker og melk, smågodter og iskrem.

 

Prøver å døyve den verste sukkerdilla med frukt, men det er jo ikke det samme…. :(

Må ha litt sjokkis hver dag, bare må ha det….

 

Flere som har det som meg???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde IKKE lyst på godis i starten og spiste MASSE frukt. Nå kjenner jeg det har snudd seg, så jeg prøver å være flink, men det er ikke lett!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da!!har det sånn jeg og!har fått dilla på mc donalds sin soft is med sjokoladesaus!vet ikke hvor mange ganger mannen har kjørt sene kvelder for å kjøpe til meg!!hehehe

prøver å begrense meg,men ikke lett!!

venter du jente foresten???jeg venter jente å fikk det sist åg,får da mye lyst på sjokolade!!

jeg ville bare ha frukt å grønt når jeg ventet mine 2 gutter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se det er flere enn meg som spiser is og sukker mm.!!! Var så flink i begynnelsen; skulle spise sundt så babyen fikk i seg gode næringsstoffer! Nå har jeg hatt litt dårlig samvittighet i det siste for at jeg spiser noe usundt hver dag!!! Må bare ha det!!! Kanskje jeg har fått dilla alikevel...?!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter du jente? Jeg må spørre jeg også, for jeg var helt GAL etter godteri med førstemann (jente). Nå venter jeg gutt og er mer som normalt - glad i godteri, men ikke en pose smågodt hver dag liksom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter jente, og de siste 5-6 ukene har jeg fått så godtedilla at jeg begynner å bli bekymret over alt det sukkeret jeg får i meg i løpet av dagen. Vises på vekta også...

 

Spiser alt av sjokolade, kjeks, is, frukt, kake, gjærbakst, alt bare det er søtt :)

 

Nå har jeg bestemt meg for å skjerpe meg litt, men det er ikke lett i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...