Gå til innhold

dritt....


snøftesnuppa

Anbefalte innlegg

jeg har vært så heldig til nå og sluppet den værste kvalmen, men i dag er det stopp hos meg. har nettopp vært sykemeldt noen dager fordi jeg hadde en virusinfeksjon og nå er jeg hjemme igjen. klarer ikke reise meg uten å kaste opp. er 8+1 i dag og skjønner at jeg har vært veldig heldig frem til nå. det er bare så utrolig kjipt ovenfor jobben. er liksom litt redd for at de ikke skjønner at det er noen som ikke er opplagt hele svangerskapet. (de andre på jobben har hatt det helt fint gjennom hele svangerskapet)

 

jeg må være et ganske så komisk syn. ligger på sofaen uten en tråd, kommer ikke så langt som inn i dusjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da :s kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, for jeg har null graviditetssymptomer.. *komme med lakris og grønne epler så du kan kose deg* :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner meg igjen, spydde bare jeg rørte på meg, måtte ha hjelp til alt. har nå vært 4 ganger på akupunktur, mareritt å komme seg dit, men svært god hjelp. brekker meg innimellom, og kaster opp en sjeldengang, e sm fordi jeg er slapp enda og blir uvel med en gang jeg prøver å gjøre noe hjemme. men nå klarer jeg å være med ut blant folk, men må ha en plass å sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på å sove nok. Det har forandret dagene mine fra grusomme til fine. Kaster ofte opp en gang på kvelden når jeg er trøtt men det er liksom greit : )

Kjente meg akkurat litt småuggen , men så tok jeg meg noen dundersalt og det hjalp faktisk hihi

Nå skal jeg legge meg for nå sover lillegutt her...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,jeg går og spiser dundersalt på jobben...men nå er jeg alene hjemme uten no mat....har så lyst på lakris og mc donalds mat...skjønner ikke at det går an å ha lyst på det når jeg er kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har vært sånn jeg og, er er flau over jobben, men ja ja vi får ta det som det kommer. Når jeg blir uggen tar jeg et par dundersalt, det demper kvalmen.. Og legger meg til å sove, det hjelper mye.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...