Gå til innhold

Tok dere mannen med på innvendig tidlig UL ? Uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått time til innvendig UL i morgen.

Har bare lyst å få se et hjerte som slår og bli litt mer trygg slik at vi kan fortelle til storebror snart.

 

Dama sa at gyn sikkert tok innvendig UL

Er dette vondt og ikke minst hadde dere mannen med ?????

 

Hvis noen kan fortelle meg hva jeg kan forvente å se så tidlig blir jeg glad. Er 9+0 i morgen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan forvente deg at de ser et lite foster med et bankende hjerte!!!!

det er ikke vondt å ta innvendig UL, men det er litt ubehagelig og litt kaldt. Jeg hadde mannen med og han syntes at det var veldig bra at han fikk være med slik at han også fikk se huleboeren, det ble litt mer virkelig for han også da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bare manne min med den gangen vi skulle skjekke en gang til om det virkelig var en MA... Og på sykehuset før utskrapning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med kjærsten på ul i uke 8 og det var veldig fint for oss begge to. Det er ikke vondt. En kjempefin opplevelse og godt for oss begge å se at det var liv, vi fikk høre hjertelyden og det var helt utrolig fint! Ønsker dere en fin opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Har vært på tidlig Ul (både nå og i tidligere svangerskap) og alltid tatt med samboeren. Det er en herlig opplevelse å se hjertet slå!!! Samboeren din blir oftest plassert slik at han ser skjermen med bildet på (dvs han står Det er ikke vondt! Men klart det er jo alltid litt ubehagelig å ligge sånn foran en fremmed....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte meg ikke komfortabel med at samboer skulle se meg i gynekologstolen så jeg dro alene på tilig UL. Vi var begge enig om dette. Dersom han virkelig hadde mast hadde jeg nok sagt ja:) Fikk med et bilde han kunne se etterpå og for oss var dette helt greit.

 

Spiren var 10mm i starten av uke 8 og jeg kunne se hjerte slå! Bare gled deg, det er bare positivt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ta med deg mannen din,det vil dere ikke angre på...Samboeren min var med og gruet seg vel litt til å se stolen og hele den greia der,men straks spira var på skjermen og hjerte banket var dette glemt...En kjempe fin opplevelse for både mamman og pappan...

 

Kos dere med ul i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...