Sunniva- og Majamamma Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Forrige gang vi tok fly, ble Teutoniaen (ny høsten 04, kostet 7000,-) vår ødelagt. Kalesjen var helt skjev, fordi festet var knust - og demperne var helt rare. Etter dette går det ikke an å styre rett frem, virker som at demperne har gått fløyten. Saken er at vi oppdaget det ikke før vi kom hjem, for mannen min (grrrrr) glemte å gå over vogna - han bare lempet den inn i bilen med plasten på. Nå bruker vi vogna kun til formiddagslur, den kan ikke kjøres med. Venter ny baby i november, hadde jo tenkt å klare meg med samme vogn - så det var skikkelig ergerlig. Nå skal jeg ut på flytur igjen, og trenger vogn med meg fordi snuppa fortsatt dupper litt og vi skal være borte i to uker. Jeg fikk den "geniale" ideen at jeg kan jo bare ta den ødelagte vogna med meg, og klage når vi kommer fram - som om dette skjedde på denne flyturen og ikke den i mars. Det var jo tross alt samme flyselskap som ødela en tipptopp vogn sist. MEN: Mannen min er helt uenig, og mener dette er umoralsk, og at de kommer til å oppdage "svindelen". AAARRGGGGHHH! Har han rett, eller? Er i tvil selv, synes kanskje det er litt feil, men... Er så innmari sint på flyselskapene, som ALLTID ødelegger noe for meg på tur. Hva hadde dere gjort? Takknemlig for alle svar :-) (Selv om det er irrelevant, ødela de min splitter nye DYRE koffert i fjor, og da var jeg for trøtt til å gidde stå i kø for å klage. Kjøpte ny selv....)
Bratsj Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Synes ikke dette er umoralsk i det hele tatt jeg !!?? Det er jo flyselskapet som har ødelagt vogna, så selvsagt skal du la dem betale ! Du betaler jo for at de skal frakte bagasjen din trygt frem, noe de ikke har levert. Ta vogna med neste gang og klag når du kommer frem - vi har gjort samme sak med en koffert som ble ødelagt, men som vi ikke oppdaget før vi var vel hjemme. Ikke noe problem.
Sunniva- og Majamamma Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2006 Tusen takk for svar, jenter. Er så ergerlig å måtte ut med mange tusen på nytt igjen, så jeg tror jeg tar sjansen.... :-)
Hanne og jentungen Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Enig, det er litt på kanten, men ta den med:)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Tror jeg hadde gjort det samme også....umoralsk eller ikke...hehe..
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Ja, fader heller, kjør på. Det hadde jeg også gjort. He he....
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Det ER på kanten, men h#¤% heller, det var jo faktisk de som ødela vogna!!! Kjør på!
Gjest leelu23 *25.11.2006* Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Støtter opp jeg og:) sier bare : kjør på! Det var jo demmes feil i utgangspunktet- og når det gjelder en såå dyr ting! Bare gjørre
PrincessElisabeth Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 det er en prinsippsak, det er de som har ødelagt den, ikke din feil! sånn er det bare
Phobia Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 Kjør på - hadde uten tvil tatt den med på neste flytur
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #13 Skrevet 27. juni 2006 Er det bare jeg som er pysete her?? Tør ikke vise nicket mitt engang.. :-| Tror ikke jeg hadde gjort det.
Murmeline Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 Er for så vidt enig at det er litt på kanten. Men; flyselskaper er elendige!!!!! hva angår å ha respekt for andres eiendeler, og hvis det er samme flyselskap, så skjønner jeg den... De skylder deg jo egentlig en vogn, de bare betaler litt for sent. Hehe.... Men bli enig med mannen din er vel kanskje også et tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå