Elvedatter Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 ...en skikkelig klasikker... Finner gutten min blid og fornøyd i senga etter den lille "brunsj-luren" sin. Mamma rakk akkurat å ta seg en dusj mens han sov. Smiler og ler når han ser meg. Så jeg løfter han høyt opp over hodet mitt for å få han til å smile enda mer............ Det hele ender med at han spyr meg midt i ansiktet og i hele håret..... Klarte utrolignok å se det komiske i situasjonen, lo til og med. Ja ja, det var den dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Hehe... Det er bare noe som må komme en eller annen gang ja... Utrolig morsomt synes jeg da ( når det ikke er meg selv det skjer med ) Ja, man må bare se det komiske i det, regner med at lillegull var fornøyd etterpå..Tihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Hehehe.... ( ler med deg og ikke av deg altså) Den har vi unngått her i hus, så langt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå