Pingo Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har begynt å plages med en slags "sliten" og "gnagende" følelse øverst i magen der livmoren slutter (toppen).. Merket det veldig godt i går når jeg sto halveis bøyd og brettet klær - det stopper liksom opp når jeg kommer så og så langt, og er ubehagelig og nesten litt vondt. SAmme problemet er det når jeg skal ta på sokker og sko :-p Er det noen flere som har det sånn? Er i uke 30 nå, så dette blir vel bare verre...?
♥Tiny Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Ja, det blir bare verre Sokker tar jeg bare på når jeg må neste Også bukser synes jeg er slitsomt å ta på, så det har vært kjempe seilig når det har vært varmt ute å bare trekke en kjole over hodet Men nå er det snart over!!! Bare 25 dager igjen til termin!!!
Hoppetussa Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Samme her... Jeg bruker bare sko som ikke behøver å knytes... I de tilfellene jeg og min kjære skal gå en tur må han knyte lissene på joggeskoene mine... :-) Har hatt det sånn i ca et par uker nå. Det blir dessverre bare verre og verre :-(
Pingo Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2006 Huffda, har mye å se fram til skjønner jeg ;o) Men da er det vel normalt da, skulle vel egentlig bare mangle?! Har lenge igjen jeg da, men lykke til til dere og takk for svar :-)
Hanne_marte Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 jeg opplevde det motsatte..... når hodet til babyen festet seg og babyen sank lenger ned i bekkenet var det som om presset på ribbebena ble lettere og det ble mye mindre vondt i ribbene.
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Har også hatt det sånn en stund..Sitter med beinet bøyd opp i fanget når jeg tar på meg sokker, og det hjelper å sette bena på en stol el noe for å ta på sko, så er det ikke så langt frem..el få hjelp av sin kjære så klart, men de er jo ikke alltid innen rekkevidde! og sitter på en stol når jeg støvsuger under sofaen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå