Gå til innhold

Negativ test,men stigning i temperatur...Hmmmm..:-)

Anbefalte innlegg

Ikm i dag,og negativ test..

Men har sim sagt ikke gitt opp håpet da tempen steg litt igjen i dag,og holder seg høy.Synes jeg har kjent mensen i snart ei uke nå,så det er ikke godt å si hva denne kroppen styrer med,men med alle de positive testene her inne kan jeg jo ikke la være å håpe på å få være med på den arrangerte turen inn på 1.trim

Klem til alle dere flotte damer!

Hilsen vilsågjerne.

Fortsetter under...

Dette høres jo lovende ut da! Er ikke noen ekspert på tempmålinger, men litt har jeg da fått med meg. Du får teste igjen i morgen eller om to dager hvis tr ikke kommer, hcg stiger jo så fort i begynnelsen at du kan få positiv test fra den ene dagen til den andre.

Lykke til, hadde vært fint om babyboomen bare fortsatte og det ble helt tomt for folk her inne :-)

Annonse

Gjerne for meg, men jeg må sitte langt fremme i bussen for jeg blir litt bilsyk og regner med å være kvalm fra før av!

Da satser vi på daglige avganger til alle etternølerne har kommet seg med også!

Du kan få sitte ved siden av meg:) Jeg skal jo sitte fremmerst! Passer egentlig bra at jeg er reiseleder, sor jeg har ikm senest 16. juli, så da kan jeg passe på at alle kommer seg ut av bli gravid og over til 1. tri før jeg selv låser dørene her på bli gravid:)

Hej og hjârtligen velkomna til denna turen til 1. tri som i dag. Mitt navn er Maddemor och jag er eran reslädare!

Før avgang vil jag gjerna få lov at seja at i setet foran er vil ni hitta spyposar i fall ni skulla føle er uvel:)

Annars så håppast jag at ni vil få en trevlig resa og at ni kommer til at stanna kvar på 1. -2. - och 2. tri dom nesta 9 månadane:)

Høres jeg ut som en reiseleder nå eller?

Annonse

Dette blir sannelig årets "blåtur" jenter,,,

Vi vet jo så smått hvordan den ender-bare enda litt usikker på når bussen går!Jeg håper tempen fortsetter å stige i morgen tidlig...At det ikke bare er reisefeber liksom...C";)

......undervegs på denna resan til 1. tri vil det bli serverad chokolatglas och pizza. Hvis ni tittar åt høger vil ni hitta en snäll mann som tar godt vara på er under hela svangerskapet og hvis ni tittar ät venstre vil ni hitta en jätteskøn liten prins eller prinsessa som helt tilfäldigt er eras barn:) Vi håppas at ni vil få en trävlig resa til 1.tri og at hela resan videre til fødselsstugan er en vacker dröm som går i oppfylning:)

Hei!!!!!! denne bussen holdt jeg på å miste !!!! Jeg kaster fra meg alt jeg har og hopper på i fart.....

Skal bare ha meg meg ELen min først... kan bare ikke dra uten den....

Kommer om max 10 dager - har dere tid til å vente ??? Eller er det flere avganger planlagt????

KAn ikke gå glipp av en sånn tur - jeg kan godt synge litt på turen... har god erfaring fra da jeg var 7 år og var med sanitetsforeningen til farmor på bussturer... " barnetro..trallala... barnetro... "

Kanskje ikke lurt å synge sånn hvis det er masse kvalme damer her... hysssssj :-)

Vi regner vel med å sette opp mange avganger fram til det er tomt her inne :-) Synging er alltid fint, de av oss som er kvalme har jo både spyposer og is! Og resten slapper nok bare litt ekstra av til nydelig musikk. Det er viktig å slappe av og sove mye vet du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...